مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۶
۰ نفر

مسئول شورای هیأت‌های مذهبی استان قم از فراهم شدن زمینه خدمت‌رسانی ۱۱۰نفر از فعالان هیأت‌های مذهبی این استان در حرم امام حسین (ع) خبر داد.

خادمان افتخاری حرم امام حسین

جواد اشعری در گفت‌وگو با همشهری آنلاین اظهار کرد: در آستانه اربعین حسینی و با همکاری عتبه حسینی ۱۱۰نفر از مسئولان و فعالان هیأت‌های مذهبی استان قم به جمع خادمان حرم امام حسین علیه السلام پیوستند و در ایام اربعین حسینی به زائران سید و سالار شهیدان خدمت رسانی می‌کنند.

وی افزود: فرایند ثبت‌نام فعالان هیأت‌های مذهبی و نامه‌نگاری و دریافت مجوز از عتبه حسینی توسط شورای هیأت‌های مذهبی استان قم پیگیری شده که خوشبختانه با موافقت مسئولان عتبه حسینی، اعزام خادمان حرم امام حسین علیه السلام از چند روز پیش آغاز شده است.

اشعری با بیان اینکه ویزای سفر به عراق پس از ثبت‌نام خادمیاران و با عنایت مسئولان عتبه حسینی بدون هیچ مسأله‌ای از سفارت عراق در ایران تحویل گرفته شد، اظهار کرد: به منظور تسهیل در فرایند اعزام خادمیاران، تست پی سی آر در شورای هیأت‌های مذهبی استان انجام می‌شود و برای تهیه بلیت هواپیما مذاکراتی با شرکت‌های هواپیمایی داشتیم که خادمیاران دغدغه‌ای برای دریافت بلیت نداشته باشند.

رئیس شورای هیأت‌های مذهبی استان قم ابراز امیدواری کرد با همکاری مسئولان عتبه حسینی، طرح خادمیاری فعالان هیأت‌های مذهبی در حرم امام حسین علیه السلام در سایر مناسبت‌های مذهبی اجرایی شود.

کد خبر 628308

پر بیننده‌ترین اخبار استان‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha