سخنگوی جمعیت هلال احمر از واردات بیش از ۳۵ میلیون دوز واکسن توسط جمعیت هلال احمر وارد کشور شده است، از واردات ۱۲ میلیون تک دوز واکسن تا دهم مهرماه خبر داد.

واردات واکسن کرونا

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایلنا، محمدحسن قوسیان مقدم،سخنگوی جمعیت هلال احمر گفت: هلال احمر در مجموع از اردیبهشت ماه تاکنون ۳۵ میلیون و ۳۹۰ هزار دوز واکسن وارد کشور کرده است.

سخنگوی جمعیت هلال احمر با اشاره به اینکه جمعیت هلال احمر ۹ میلیون  و ۳۰۰ هزار دوز تا پایان تیرماه وارد کشور کرده است، خاطرنشان کرد: همچنین ۸ میلیون و ۸۰۰ هزار دوز نیز تا پایان مرداد وارد کشور شده است و مابقی در شهریورماه وارد شده است.

قوسیان مقدم با بیان اینکه تقریبا حدود ۱۷ میلیون و ۲۰۰ هزار دوز واکسن از ابتدا تا پایان مردادماه توسط جمعیت هلال احمر وارد شده است، تصریح کرد: همچنین ۲۲ میلیون واکسن در دولت سیزدهم وارد شده است و حدود ۱۳ میلیون هم در دولت دوازدهم وارد شده است.

وی خاطرنشان کرد: از ۱۰ مهر تا ۱۰ آبان ماه نیز ۶۰ میلیون واکسن وارد کشور خواهد شد.

به گفته قوسیان مقدم همچنین تا پیش از ۱۰ مهر نیز ۱۲ میلیون تک دوز که اغلب برای افراد زیر ۱۸ سال تزریق خواهد شد، توسط جمعیت هلال احمر وارد خواهیم کرد.

کریم همتی، رئیس جمعیت هلال احمر هم امروز گفت: جمعیت هلال احمر فردا ۵ میلیون دوز واکسن وارد خواهد کرد و در هفته آینده دو محموله ۶ میلیون دوزی مخصوص دانش‌آموزان وارد کشور خواهد شد.

کد خبر 628302

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بهداشت و درمان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha