سه‌شنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۹
۰ نفر

قیمت انواع ارزهای شاخص دیجیتالی امروز در روند معاملات در بازارهای تجارت دیجیتال بین‌المللی تغییراتی را تجربه کرد.

بیت کوین

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، به‌دنبال انتشار اخبار مرتبط با ناتوانی شرکت اورگرند (Evergrande)، غول صنعت املاک و مستغلات چین، در بازپرداخت بدهی‌های بانکی خود، بازارهای جهانی با سقوطی گسترده مواجه شدند. کارشناسان معتقدند ورشکستگی این شرکت می‌تواند پیامدهای عمیقی برای اقتصاد جهان داشته باشد.

به دنبال انتشار این خبر می توان به این نتیجه رسید که هر زمان بازارهای مالی به‌طور کلی آشفته شده‌اند، بازار بیت کوین هم متزلزل بوده است. به همین خاطر این احتمال وجود دارد که تا زمان برطرف‌شدن نگرانی‌ها درباره وضعیت اورگرند، بازار ارز دیجیتال در شرایط بلاتکلیفی بماند.

بیت‌ کوین ۱۲ سال پیش توسط گروه گمنامی از معامله‌گران بر بستر بلاک‌چین ایجاد شد و از سال ۲۰۰۹ معاملات اولیه آن شکل گرفت.

بیت کوین

بیت کوین با نماد اختصاری BTC یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۸۰۸ میلیارد دلار، در رتبه ۱ بازار قرار داشته و سهم ۴۰.۹ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

اتریوم

اتریوم با نماد اختصاری ETH یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۳۵۸.۲ میلیارد دلار، در رتبه ۲ بازار قرار داشته و سهم ۱۷.۹۶ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

تتر

تتر با نماد اختصاری USDT یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۶۸.۷۴ میلیارد دلار، در رتبه ۳ بازار قرار داشته و سهم ۳.۵۱ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

قیمت ارزهای دیجیتالی

قیمت انواع ارزهای دیجیتالی از جمله بیت کوین و اتریوم در ۳۰ شهریور ۱۴۰۰

ارز دیجیتال قیمت(دلار) قیمت(تومان)
بیت کوین ۴۲,۸۸۰ ۱,۲۱۹,۰۲۲,۳۵۶
اتریوم ۳,۰۳۸.۳۲ ۸۶,۰۰۹,۱۶۹
تتر ۱ ۲۸,۳۰۶
کاردانو ۲.۱۱ ۵۹,۶۲۷
بایننس کوین ۳۶۶ ۱۰,۳۶۹,۷۳۰
سولانا ۱۳۸ ۳,۹۲۳,۹۶۶
ریپل

۰.۹۴

۲۶,۶۷۲
یو اس دی کوین ۱ ۲۸,۳۰۷

کد خبر 628118

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha