ویژه برنامه «چهل چراغ» به همت فرهنگسرای خانواده چهارشنبه ۳۱شهریور ساعت ۱۶ در جوار مزار شهدای گمنام هیئت فاطمیه بزرگ تهران برگزار می شود. 

ویژه برنامه چهل‌چراغ

همشهری آنلاین-معصومه حق جو: این برنامه همزمان با چهل و یکمین سالگرد دفاع مقدس، با هدف ترویج فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت و آشنایی شهروندان با زندگی و تفکر مفاخر و بزرگان دفاع مقدس با تجلیل از خانواده شهید «سیدمحمدسعید دلاورخان» برگزار می شود. اجرای سخنرانی، مداحی، روایتگری جبهه و جنگ و اجرای سرود از جمله بخش‌های درنظرگرفته شده در این برنامه است.

نوجوان و جوان امروز در معرض تهاجم شدید رسانه ای بدخواهان نظام اسلامی است، کم رنگ نمودن اسطوره هایی چون شهدای دفاع مقدس و تحریف تاریخ جنگ از اهداف آنهاست و باید با زنده نگه داشتن یاد شهدا و خانواده آنان، راه نفوذ دشمن را بست. 

شهید «سیدمحمدسعید دلاورخان» متولد بیست و نهم شهریور ۱۳۴۶ است و تاپایان دوره متوسطه در رشته تجربی درس خواند و دیپلم گرفت سپس به عنوان پاسدار وظیفه در جبهه حضور یافت و یکم دی ۱۳۶۵، در دزفول بر اثر بمباران هوایی – اصابت ترکش شهید شد. مزار این شهید والامقام در بهشت زهرای تهران واقع است.

شهروندان برای حضور در برنامه با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی می‌توانند به نشانی خیابان فاطمی بین خیابان‌های کارگر و باباطاهر هیئت فاطمیه بزرگ تهران در جوار مزار شهدای گمنام مراجعه کنند.

کد خبر 628113

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha