بازیکن تیم استقلال تهران کرد به دنبال دریافت رضایتنامه برای جدایی از جمع آبی‌پوشان است.

محمد بلبلی

به گزارش همشهری‌آنلاین، محمد بلبلی درخصوص ادامه وضعیت همکاری‌اش با استقلال تهران اظهار کرد: من دو فصل دیگر از قرارداد باقی مانده بود ولی من به دنبال دریافت رضایتنامه هستم و اگر با درخواستم موافقت شود برای فصل آینده در خدمت یک تیم دیگر هستم.

او در پاسخ به این سوال که آیا شرایطی برای جدایی‌اش وجود دارد یا خیر به ایلنا گفت: دریافت رضایتنامه من منوط به نامه کتبی از سوی سرمربی است و باید آن را به باشگاه تحویل بدهم تا مشکلی برای جدایی وجود نداشته باشد. فعلا این نامه را دریافت نکردم و باید پیگیری کنم تا این نامه را از آقا فرهاد بگیرم.

بلبلی درخصوص اینکه علاقه به ادامه همکاری داشته یا خیر افزود: من خیلی دوست داشتم که در خدمت تیم باشم ولی با اتفاقاتی که در گذشته افتاد نتوانستم آنطور که دوست دارم در تیم حضور داشته باشم؛ دوست داشتم که امسال جبران کنم ولی شرایط طوری که می‌خواستم نشد و شاید این هم قسمت ما بوده که در خدمت یک تیم دیگر باشیم. همیشه برای استقلال آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم که بهترین‌ها از آن بازیکنان و اعضای تیم و کادرفنی باشد.

بازیکن جوان استقلال درمورد دلیل جدایی‌اش گفت: من چون شرایطم سخت شده بود فصل گذشته نفت مسجد سلیمان را انتخاب کردم تا در شرایط بازی باشم و آمادگی خوبی هم داشته باشم. متاسفانه چون نحوه بازی تیم دفاعی بود، بازی کردن به عنوان یک وینگر برایم سخت بود و به همین دلیل در گلزنی و آمار فردی موفق نبودم و از این رو امسال سعی دارم که یک انتخاب خوب داشته باشم تا آن چیزی که در ذهنم وجود دارد را به دست بیاورم.

بلبلی اضافه کرد: من به این خاطر جدا می‌شوم که نمی‌خواهم یک بازیکن بدون تاثیر باشم. دوست دارم هرجایی که بازی می‌کنم مثمرثمر باشم. الان به این دلیل می‌روم که تجربه کسب کنم و به امید خدا زمانی برمی‌گردم که به عنوان یک مهره اصلی روی من حساب باز شود.  

او درباره پیشنهاداتش برای جدایی از جمع آبی‌پوشان تهران گفت: یک پیشنهاد خارجی وجود داشت اما شرایط مناسب نبودم و با مشورتی که داشتم قرار شد گزینه‌های داخلی را بررسی کنیم. امیدوارم بعد از دریافت رضایتنامه یک تصمیم خوب بگیرم و مسیر دقیقی را انتخاب کنم.

بلبلی درباره پیش‌بینی از آینده استقلال تصریح کرد: استقلال بازیکنان خوبی جذب کرده و از لحاظ فنی بازیکنان مثمرثمری هستند و نمی‌خواهم زیاد در این باره حرف بزنم ولی همیشه برای آقا فرهاد آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم بچه‌های تیم و کادرفنی همیشه سرشان بالا باشد و موفقیت‌های بزرگ را جشن بگیرند.

کد خبر 627961

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha