مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۳
۰ نفر

فرماندار اردبیل با اشاره به خروج این شهرستان از وضعیت قرمز ناشی از شیوع ویروس کرونا از مجاز بودن آغاز دوباره فعالیت سالن‌های غذاخوری و اصناف مرتبط خبر داد.

رستوران

به گزارش همشهری آنلاین، مسعود امامی یگانه گفت: برای حمایت از صاحبان کسب و کار فعالیت رستوران‌ها در کنار بستنی‌فروشی‌ها و سایر اغذیه‌فروشی‌ها می‌تواند با ۲۵ درصد ظرفیت از سر گرفته شود.

وی در عین حال تاکید کرد: این مراکز همچنان باید به رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی ابلاغی مرکز بهداشت شهرستان اردبیل از جمله فاصله‌گذاری اجتماعی پایبند باشند.

فرماندار اردبیل اظهار کرد: نحوه فعالیت سایر صنوف نیز بر اساس ابلاغ ستاد ملی مقابله با کرونا در شرایط نارنجی شیوع کووید- ۱۹ خواهد بود.

بنا بر اعلان دبیرخانه ستاد مدیریت کرونا استان اردبیل در ادامه روند کاهشی شیوع این ویروس در روزهای گذشته، ۶۱ فرد مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته در مراکز درمانی این استان بستری شدند و پنج نفر جان‌باختند.

در پی کاهش شیوع کرونا در استان اردبیل، هم‌اکنون شهرستان‌های کوثر، نمین، گرمی، سرعین و اصلاندوز در وضعیت زرد و شهرستان‌های اردبیل، خلخال و پارس‌آباد، مشگین‌شهر، نیر و بیله‌سوار در وضعیت نارنجی قرار دارند.

بنا به گزارش ستاد کرونا روند کاهشی شیوع بیماری کووید.۱۹ در استان اردبیل که از سه هفته پیش آغاز شده، همچنان ادامه دارد به طوری که طی شبانه روز گذشته شمار مبتلایان روزانه کرونا در این استان به ۴۳ نفر کاهش یافت.

آخرین آمار اعلام شده توسط دبیرخانه ستاد مدیریت کرونای استان اردبیل نشان می‌دهد که آمار مبتلایان روزانه کووید.۱۹ در این استان نسبت به بالاترین آمار ثبت شده در یک ماه پیش، ۱۴۶ نفر کاهش یافته است.

همچنین بنا به اعلام این مرجع، مجموع آمار افراد بستری در مراکز درمانی استان اردبیل طی شبانه روز گذشته به ۳۸۱ نفر کاهش یافته که ۵۱۶ نفر کمتر از بالاترین رکورد ثبت شده در اول این ماه است.

کد خبر 627938

پر بیننده‌ترین اخبار استان‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha