یکشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۷
۰ نفر

در پی انتشار برخی گمانه‌زنی‌ها در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی درباره تغییر رئیس رسانه ملی، خبرنگار «نورنیوز» مطلع شد که «پیمان جبلی» معاون برون‌مرزی سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران گزینه اول ریاست این سازمان است.

 پیمان جبلی معاون خبر سازمان صدا و سیما شد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از نور نیوز ،پیمان جبلی متولد سال 1345 در محله شمیران، فارغ التحصیل کارشناسی ارشد رشته معارف اسلامی و تبلیغ از دانشگاه امام صادق علیه‌السلام در سال 1372 بوده و در سال 1383 مدرک دکترای فرهنگ و ارتباطات خود را از همین دانشگاه دریافت کرده است.

جبلی از جمله مدیران با سابقه رسانه ملی است که با مدرک مرتبط در حوزه رسانه، سال‌ها تجربه حضور در معاونت سیاسی و بخش‌های خبری را دارد. 

او پیش از جایگاه فعلی یعنی معاونت برون‌مرزی صداوسیما، عضو هیئت علمی دانشگاه صداوسیما، معاون سیاسی (خبر) صداوسیما، دبیر اخبار خارجی بخش شامگاهی رادیو، دبیر اخبار خارجی و داخلی اخبار تلویزیون، سردبیر اخبار سراسری شبکه 2 سیما، مدیرکل اخبار داخلی واحد مرکزی خبر، مدیرکل اخبار شبکه العالم، مدیر دفتر شبکه العالم در بیروت، معاون رسانه‌ای دبیر شورای عالی امنیت ملی در زمان تصدی سعید جلیلی و سفیر جمهوری اسلامی ایران در تونس بوده است.

دانش کلاسیک، تجربه عملی و طی کردن سطوح مختلف مدیریتی در صداوسیما از جمله ویژگی‌های مثبت پیمان جبلی در حوزه مدیریت رسانه است که می‌تواند در ارتقای سطح کیفی و حرفه‌ای این رسانه در تراز نظام جمهوری اسلامی موثر واقع شود. 

انتظار می‌رود حضور او در رأس هرم مدیریتی رسانه ملی موجب ایجاد تحول در حوزه‌های مختلف سازمان به ویژه بخش‌های خبری شده و انتظارات افکار عمومی را برآورده سازد.

کد خبر 627726

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha