مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۳
۰ نفر

معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد گفت: طرح ویژه جمع‌آوری و ساماندهی آسیب‌دیدگان اجتماعی توسط شهرداری مشهد از روز بیستم شهریور امسال آغاز شد و تا ۲۵ شهریور ۲۴۴ نفر از آسیب‌دیدگان اجتماعی در سطح شهر جمع‌آوری شدند.

آسیب‌دیدگان

به گزارش همشهری آنلاین، سیدمجتبی منتظری با بیان این مطلب، اظهار کرد: در اجرای این طرح ۱۳ گروه ون از ساعت ۸ تا ۲۰ به صورت دونوبته اقدامات خود را در راستای جمع‌آوری و ساماندهی آسیب‌دیدگان اجتماعی انجام می‌دهند، همچنین۱۳ نفر از نیروهای انتظامی نیز در این طرح حضور دارند و هر ون دارای یک نیروی انتظامی، ۲ سرگشت زن و مرد و یک راننده است.  

معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد با بیان این‌که در این طرح تا کنون، ۲۴۴ نفر از آسیب‌دیدگان اجتماعی در سطح شهر جمع‌آوری شدند، افزود: از این تعداد نفرات آسیب‌دیده اجتماعی جمع‌آوری شده از سطح شهر ۱۵۶ نفر آقایان و ۸۰ نفر بانوان و همچنین ۸ نفر از این تعداد نیز کودک کار بوده‌اند.

منتظری با اشاه به این‌که برای اجرای این طرح تعدادی موتورسیکلت برای مکان‌هایی که امکان ورود خودرو وجود نداشت، پیش‌بینی شده بود، ادامه داد: متکدیان جمع‌آوری شده در این طرح نیز بر اساس مصوبه شورای عالی اداری به مجتمع اردوگاهی «سرای سبز زندگی» منتقل و در آنجا ساماندهی می‌شوند.

کد خبر 627683

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار استان‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha