مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۹
۰ نفر

ادامه وضعیت قرمز کرونایی در آذربایجان غربی فوت 27 نفر دیگر را رقم زد.

کرونا در ایران

به گزارش همشهری آنلاین، با وجود کاهش آمار فوتی ها وبستری های کرونایی در کشور ، آذربایجان غربی همچنان وضعیت خوبی ندارد و در شبانه روز گذشته۲۷ بیمار جدید فوت کرده اند که شامل ۱۱ نفر در ارومیه، دوتن در اشنویه، دونفر در بوکان، یک نفر در پیرانشهر، یک تن در چایپاره، سه نفر در خوی، یک تن در شاهیندژ، یک نفر درماکو، دوتن در مهاباد، و سه نفر درمیاندواب بوده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی  با بیان اینکه رعایت موارد بهداشتی و واکسیناسیون تنها چاره کار است ،گفت تاکنون حدود یک میلیون و 500 هزار نفر در استان واکسینه شدند.

جواد آقازاده افزود: در شبانه روز گذشته، 1142 تن در آذربایجان غربی به کرونا مبتلا و 365 تن از آنان در مراکز درمانی بستری شدند.

وی با اشاره به آخرین روند بستری های کرونایی در استان تصریح کرد: در حال حاضر با احتساب بستری های شبانه روز گذشته، ۲۲۴۱ بیمار سندرم حاد تنفسی در بخش های کرونایی و استان بستری هستند که از این تعداد ۱۰۵۱ نفر مشکوک و مابقی قطعی هستند. 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان فوتی های کرونایی استان را تاکنون ۶۰۶۰ مورد اعلام کردو افزود: تاکنون ۲۶۳ هزار و ۷۸۶ نفر در استان به کرونا مبتلا شدند. 

وی ادامه داد: ۲۱ نفر از بستری شدگان در بخش‌های مراقبت‌های ویژه هستند و ۷۱ نفر نیز فقط با استفاده از ونتیلاتور تنفس می‌کنند.

کد خبر 627612

پر بیننده‌ترین اخبار استان‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha