مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۷
۰ نفر

صنعتگران مشکلات زیادی برای فعالیت در شهرستان محروم چاریماق آذربایجان شرقی دارند.

شهرک صنعتی

به گزارش همشهری آنلاین،  آذربایجان شرقی دارای ۵۶ شهرک و ناحیه صنعتی است که اغلب این مناطق در اطراف شهرهای بزرگ از جمله تبریز و میانه شکل گرفته اما سهم شهرهای کوچک و محروم از جمله چاریماق بسیار کم بوده و صنعتگران در این شهرها مشکلات زیادی از جمله راه مناسب و بلا تکلیف بودن اراضی صنعتی دارند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی در همین زمینه از توجه ویژه به نواحی صنعتی واقع در چاریماق خبر داد.

سیدمرتضی نیرومند اسکویی با اشاره به  بازدید  اخیر خود از از شهرک ها و نواحی صنعتی شهرستان چاراویماق گفت: اقدامات لازم و هماهنگی های اداری برای حل مشکلات انجام شده است.

وی افزود: از برنامه های شرکت شهرک های صنعتی استان در این شهرستان، رسیدگی تعیین تکلیف و تملک اراضی این شهرک صنعتی است و تلاش می شود مشکلات تملک اراضی آن هر چه سریعتر برطرف شود تا زمین صنعتی مناسب به صنعتگران علاقه مند به سرمایه گذاری در این شهرک واگذار شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی  یادآور شد: مناقصه با رعایت ضوابط لازم برگزار شده  و تعیین پیمانکار برای تکمیل نواقصات پروژه جدول گذاری، خیابان سازی و آسفالت ناحیه صنعتی این شهرستان صورت گرفته است.

نیرومند، اظهار کرد: از دغدغه‌های مهم این شرکت تکمیل زیرساخت‌های شهرک و نواحی صنعتی برای حضور صنعتگران برای احداث و راه اندازی واحدهای تولیدی است   که تلاش می شود در کوتاه مدت انجام شود.

کد خبر 627606

پر بیننده‌ترین اخبار استان‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha