اگر مسی در دو فصل بعدی قراردادش در پاریس بماند، دستمزدش به لطف بند وفاداری موجود در قرارداد افزایش ده میلیون یورویی خواهد داشت.

لیونل مسی

به گزارش همشهری آنلاین بعد از انتقال لیونل مسی به پاری سن ژرمن رقمدقیق دستمزد اواعلام نشده بود اما نشریه اکیپدر گزارشی به جزییات این انتقال پرداخته  است.

«لیونل مسی این فصل دستمزد خالص 30 میلیون یورویی از پاری سن ژرمن دریافت می کند. اگر مسی در دو فصل بعدی قراردادش در پاریس بماند، دستمزدش به لطف بند وفاداری موجود در قرارداد افزایش ده میلیون یورویی خواهد داشت. ارقام موجود در قرارداد مسی، عملا مشابه قرارداد جدید نیمار است زمستان گذشته تا 2025 تمدید شد. تنها فرق قرارداد نیمار و مسی این است که قرارداد نیمار با گذشت فصل ها، شامل افزایش دستمزد سالانه نمی شود.  پاری سن ژرمن با کریپتو دات کام، وب سایت مشهور ارز مجازی شراکت می کند و آن ها از طریق سیستم توکن هواداران پاری سن ژرمن، یک میلیون یورو از دستمزد 30 میلیون یورویی لیونل مسی را پرداخت می کنند. در قرارداد مسی، پاداش های فردی و تیمی گنجانده شده که تیم پاریسی به تدریج تا پایان فصل آن را پرداخت می کند اما این موضوع جدا از مبلغی است که پاریسی ها از طریق توکن هواداران به ستاره آرژانتینی خود می پردازند.»

کد خبر 627540

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha