تلنت کوچ به صورت فصلی نمایشگاه‌های آنلاین کار خود را برگزار می‌کند که در این پاییز نیز این نمایشگاه با نام استارتلنت برگزار می‌شود. این نمایشگاه نیز مانند دیگر نمایشگاه‌های برگزارشده توسط تلنت کوچ، با هدف کاریابی سریع و آسان تازه فارغ‌التحصیلان و همچنین کارجویان دارای سابقه کاری کم برگزار می‌شود.

image-20210918102654-1.jpeg

به این ترتیب، تمام متقاضیان می‌توانند فرصت‌های شغلی شرکت‌ها در غرفه‌های آنها را مشاهده کنند و پس از بررسی، رزومه خود را برای فرصت‌های شغلی مناسب خود ارسال کنند. برای شرکت در نمایشگاه پاییز تلنت کوچ اینجا را کلیک کنید.

استارتلنت، دهمین نمایشگاه آنلاین کار تلنت کوچ

استارتلنت نمایشگاهی است که در آن تمرکز بیشتر بر کاریابی کارجویانی است که می‌خواهند به تازگی مسیر شغلی خود را بسازند و یا اینکه به دنبال پیدا کردن هدفمند کار هستند. فرصت‌های شغلی برای این افراد بسیار متنوع است و در این میان شرکت‌های بزرگ و معتبر نیز فرصت‌های شغلی خود را با کارجویان به اشتراک می‌گذارند. اما، فرصت‌های شغلی نمایشگاه محدود به شرکت‌های معتبر و بزرگ ایران نمی‌شود و تیم‌های استارتاپی و فعالان اکوسیستم کارآفرینی نیز آگهی‌های استخدامی خود را در این نمایشگاه منتشر می‌کنند.

تمام فرآیندهای نمایشگاه استارتلنت به صورت آنلاین برگزار می‌شود و به همین خاطر در این زمان که هنوز هم با همه‌گیری کرونا دست و پنجه نرم می‌کنیم، می‌توانید کاریابی را کاملا آنلاین و ایمن انجام دهید.

حضور در نمایشگاه کار آنلاین استارتلنت چه مزایایی دارد؟

شرکت در نمایشگاه کار تلنت کوچ و برگزاری صفر تا صد نمایشگاه به صورت آنلاین، مزایای بسیاری هم برای کارجویان و هم برای کارفرمایان و شرکت‌ها دارد. مهم‌ترین این مزایا عبارت‌اند از:

· تنوع فرصت‌های شغلی و برای گروه‌های شغلی متفاوت

· امکان مشاهده پروفایل شرکت‌ها و آشنایی با کار و فعالیت آنها

· ارزیابی رزومه‌ها و انجام مصاحبه با کارجویان در مدت زمان برگزاری نمایشگاه

· برگزاری رویدادهای جانبی در نمایشگاه با محوریت آموزش مهارت‌های نرم مربوط به انتخاب شغل و

· مشاوره در طی مراحل استخدام کارجو

۵ گام آسان برای حضور در استارتلنت

برای شرکت در این نمایشگاه و آگاهی از جدیدترین آگهی‌های شغلی شرکت‌ها ابتدا به تلنت کوچ یا به آدرس https://talentcoach.ir/fair/۱۷ مراجعه کنید. ۵ مرحله بعدی شما تا رسیدن به شغل دلخواه‌تان به شرح زیر است: 

۱. ثبت نام و دریافت کتابچه راهنمای انتخاب شغل

۲. تکمیل رزومه، مراجعه به غرفه‌ها و مشاهده فرصت‌های شغلی

۳. ارسال درخواست برای فرصت‌های شغلی مورد علاقه

۴. مراجعه بعدی، بررسی وضعیت درخواست‌های شغلی و تایید زمان مصاحبه آنلاین

۵. حضور در اتاق مصاحبه مجازی در تاریخ و زمان تعیین شده و انجام مصاحبه

ارسال رزومه در این نمایشگاه از ۱ مهر ۱۴۰۰ تا  ۲۸ مهر ۱۴۰۰ انجام می‌شود و همچنین، تاریخ شروع مصاحبه‌ها از  ۲۴ مهر ۱۴۰۰ است.

تلنت کوچ

وب سایت تلنت کوچ به عنوان یکی از وب‌سایت‌های کاریابی ایران، توانسته سختی پیدا کردن کار را برای جامعه جویای کار از بین ببرد و بستری فراهم کند تا کارجوی و کارفرما به یکدیگر دسترسی داشته باشند.

کد خبر 627335

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha