مجموع نظرات: ۰
شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۷
۰ نفر

رئیس اداره حمل و نقل کالا راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: با تشویق رانندگان بیش 170 هزار تن کالای اساسی از مبدا بندر امام خمینی (ره) به استان حمل شد.

کالای اساسی

به گزارش همشهری آنلاین، فاصله دور بنادر جنوب کشور با آذربایجان غربی موجب شده تا رانندگان تمایل کمتری به حمل بار از این بنادربه استان داشته باشند و در ماه های اخیر انباشت کالاهای اساسی مانند ذرت دامی، سویای دامی، کنجاله و گندم در بندر امام خمینی (ره) موجب مشکلاتی برای دامداران و شهروندان شده بود.

مسئولان برای حل این مشکل  اقدام به ارائه طرح‌های تشویقی حمل کالاهای اساسی کردند و ۴۰۰ حلقه لاستیک مابین رانندگانی که اقدام به حمل کالاهای اساسی از مبدا بندر امام خمینی (ره) کرده بودند توزیع شد.

رئیس اداره حمل و نقل کالا راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی در همین زمینه گفت: با توجه به  لزوم تسریع حمل آن به استان، اداره کل راهداری و حمل و نقل آذربایجان‌غربی تمام شرکت‌های حمل و نقل استان را موظف به ارسال ناوگان و اعلام آمار به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خوزستان کرده که شرکت‌ها بر این اساس اقدام و آمار به صورت مرتب ارسال شد.

ابراهیم خلیل شکاری در اظهار کرد: در مقاطع حساس و ازدیاد انباشت کالا از ظرفیت ناوگان‌راهداری تحت مالکیت نیز بهره گرفته شده  و اینبار نیز از این ظرفیت استفاده کردیم.

وی افزود: براین  اساس بیش از 170 هزار تن انواع کالاهای اساسی با ۷ هزار سفر و توسط بالغ بر ۲۴۰۰ دستگاه وسایل نقلیه سنگین از بندر امام خمینی (ره) به استان حمل شد.

شکاری اضافه کرد: با توجه به فراهم کردن امکان صدور بارنامه توسط شرکت‌های حمل و نقل استان از مبدا بندر امام خمینی (ره) دو شرکت حمل و نقل کالا استان اقدام به این کار کردند که بر این اساس ۷۰ فقره بارنامه حمل و نقل کالاهای اساسی برای شرکت‌های حمل و نقل کالای استان و ۱۷ فقره بارنامه نیز برای ناوگان اعزامی اداره کل راهداری و حمل و نقل آذربایجان‌غربی از مبدا بندر امام خمینی (ره) صادر شد.

کد خبر 627333

پر بیننده‌ترین اخبار استان‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha