جمعه ۲۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۴
۰ نفر

شبکه رادیویی صبا به مناسبت روز ملی شعرو ادب فارسی در برنامه‌های «صبح صبا، عصر صبا، تاریخ به روایت ناصر، صباهنگ» به پاسداشت روز ملی شعر و ادب فارسی می‌پردازد.

رادیو صبا

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی رادیو صبا،  برنامه «صبح صبا» روز شنبه در بخش های نمایش طنز، آیتم قصه های من ومامان، اخبار روز، لذت نقاشی و ... راهی آنتن صبا می شود.

برنامه «صبح صبا» در هفته پیش روبه تهیه کنندگی محمد حسین خسروجردی و اجرای مهبدقناعت پیشه و محمد رضا قلمبر هر روز از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۷ صبح راهی آنتن صبا می شود.

برنامه «تاریخ به روایت ناصر» عنوان برنامه شخصیت محور رادیو صبا است که با نگاهی طنز به بیان رویداد های تاریخی می پردازد.

این برنامه روز شنبه به مناسبت روز شعر و ادب پارسی و روز بزرگداشت استاد شهریار به بیان زندگی نامه استاد شهریار می پردازد.  

«تاریخ به روایت ناصر» هر روز از شنبه تا چهارشنبه ساعت۸ و ۳۰ به تهیه کنندگی محمد حسین خسروجردی، اجرای ناصر محبی و نویسندگی معصومه پاکروان تقدیم مخطبان رادیو صبا می شود.

 برنامه زنده «عصر صبا» با موضوع   «جای خالی ادبیات فارسی در گفتگو روزانه» راهی آنتن می شود.

عصر صبا از شنبه تا پنج شنبه با تهیه کنندگی آزاده شاهرخ مهر و  اجرای لاله جلال آبادی  و نویسندگی حمید  پارسا، امیر اکبری، ابوالفضل طاهری  ساعت ۱۶ راهی آنتن صبا می شود.

رادیو صبا در برنامه موسیقی محور «صباهنگ» در بخش تکمیل شعر با این مصرع «زبان فارسی قند و نباته ...» به گرامیداشت  روز شعر و ادب فارسی می پردازد. این برنامه از شنبه تا چهارشنبه به تهیه کنندگی رضا عزتی و اجرای مهبد قناعت پیشه راهی آنتن صبا می شود.

کد خبر 627238

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رادیو و تلویزیون

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha