مجموع نظرات: ۰
جمعه ۲۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۷
۰ نفر

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت چهار محال و بختیاری از ارائه کالاهای ضروری مانند سیمان و برنج از طریق سامانه جامع تجارت در این استان خبر داد.

برنج

جهانبخش مرادی در گفت و گو با خبرنگار همشهری آنلاین اظهار کرد: با دستور رئیس‌ جمهوری و با پیگیری وزارت صمت اکنون سامانه جامع تجارت در حال رفع نقایص و تقویت است که با تکمیل این سامانه شاهد نظم بخشیدن به بازار خواهیم شد.

مرادی با بیان اینکه اکنون کالاهایی مانند برنج، شکر و اخیرا سیمان از طریق این سامانه برای تنظیم بازار در حال ارائه است گفت: اکنون سرپرست‌های خانوار استان می‌توانند با مراجعه به ۲۲۰ فروشگاه منتخب زیرمجموعه اصناف شهرستان‌های ۱۰ گانه چهارمحال و بختیاری و با ارائه کد ملی ۱۰ کیلو گرم برنج خارجی دریافت کنند.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری با اشاره به لزوم تامین کالاهای اساسی به‌ویژه در ماه‌های محرم و صفر گفت: توزیع ۶۰۰ تن برنج هندی و تایلندی در این استان آغاز شده است.

جهانبخش بیان کرد: این میزان ۴۰۰ تن برنج هندی و ۲۰۰ تن برنج تایلندی است که قیمت هر کیسه ۱۰ کیلوگرمی برنج هندی یک میلیون و ۸۵۰ هزار ریال و بهای هر کیسه ۱۰ کیلوگرمی برنج تایلندی یک میلیون و ۲۵۰ هزار ریال عرضه شد.

مرادی تصریح کرد: این میزان برنج براساس شاخص جمعیت به شهرستان‌های دهگانه چهارمحال و بختیاری اختصاص یافته است.

وی یادآور شد: این برنج‌ها به‌عنوان یکی از کالاهای اساسی یارانه‌ای مورد نیاز مردم در ۲۲۰ فروشگاه منتخب زیرمجموعه اصناف شهرستان‌های ۱۰ گانه چهارمحال و بختیاری بین مردم توزیع می‌شود.

مرادی در پایان گفت: برای تنظیم بازار اکنون در صدد تهیه کالاهای ضروری استان هستیم.

کد خبر 626954

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار استان‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha