فصل جدید رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا با شکست خارج از خانه شیاطین سرخ مقابل یانگ بویز با وجود پیش افتادن از حریف با گلزنی ستاره پرتغالی‌شان آغاز شد.

منچستر و یانگ‌بویز

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم در نخستین شب از فصل جدید رقابت‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، امشب (سه‌شنبه) دو بازی همزمان از ساعت 21:15 به وقت تهران برگزار شد که در مهمترین آنها از گروه F تیم‌های منچستریونایتد و یانگ بویز در استادو وانکدورف شهر برن سوئیس به مصاف هم رفتند و این بازی با شکست 2 بر یک منچستریونایتد خاتمه یافت.

در این بازی شیاطین سرخ خیلی زود با گلزنی ستاره پرتغالی‌شان کریستیانو رونالدو در دقیقه 13 پیش افتادند، اما اخراج مدافع این تیم آرون وان‌بیساکا در دقیقه 35 کار سرخپوشان منچستر را سخت کرد و در دقیقه 66 بود که ماومی انگامالئو گل تساوی را برای میزبان سوئیسی به ثمر رساند.

این اما پایان اتفاقات تلخ برای میهمان انگلیسی نبود، چرا که جردن سیباچئو در دقیقه پنجم وقت‌های تلف شده نیمه دوم، روی اشتباه فاحش لینگارد برای ارسال یک پاس رو به عقب دروازه‌ من‌یونایتد را باز و بازگشت یانگ بویز را کامل کرد. به این ترتیب شاگردان اولگنار سولسشایر بازی برده را باختند.

کریستیانو رونالدو که از ابتدا تا دقیقه 72 در این بازی حضور داشت و جای خود را به جسی لینگارد داد، به رکورد هم‌تیمی سابقش در رئال مادرید ایکر کاسیاس به‌عنوان دارندگان بیشترین تعداد بازی در لیگ قهرمانان اروپا رسید.

رونالدو با انجام اولین بازی اروپایی خود در دوره دوم حضورش در منچستریونایتد، 177 بار در لیگ قهرمانان اروپا به میدان رفته است. این اما تنها رکورد رونالدو نبود، چرا که او با گلزنی در این بازی، یانگ بویز را به سی‌وششمین تیم متفاوتی تبدیل کرد که در لیگ قهرمانان اروپا دروازه‌اش را باز کرده است. به جز لیونل مسی ستاره آرژانتینی پاری‌سن‌ژرمن هیچ بازیکن دیگری نتوانسته است در لیگ قهرمانان اروپا دروازه 36 تیم مختلف را باز کند.

کد خبر 626803

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha