فرمانده ستاد عملیات مدیریت کرونا در کلانشهر تهران گفت: فرایند مردمی‌سازی واکسیناسیون علیه ویروس کووید۱۹ در تهران باید به اوج خود برسد و برای رسیدن به این هدف مهم از همه ظرفیت‌های مردمی و بخش خصوصی استقبال می‌کنیم.

واکسن کرونا - واکسیناسیون

دکتر علیرضا زالی، فرمانده ستاد عملیات مدیریت کرونا در تهران افزود: نهادهای حقوقی و افراد حقیقی که امکانات مانند فضای فیزیکی مناسب، لجستیک مطلوب و نیروی انسانی دارند، می‌توانند ما را در این فرایند یاری رسانند.

وی اظهار داشت: در راستای تحقق این موضوع از همه نهادهای حقوقی و افراد حقیقی کلانشهر تهران درخواست می‌کنیم که در حد توان خود، ما را یاری دهند.

فرمانده ستاد عملیات مدیریت کرونا در کلان شهر تهران اظهار امیدواری کرد با راه اندازی مراکز تجمیعی جدید، دو شیفته کردن آنها و بالا بردن ظرفیت این مجموعه‌ها، بتوان به عدد مطلوب در تزریق واکسن کرونا دست پیدا کرد.

زالی ادامه داد: اخیرا در بیمارستان نیکان سپید، شاهد حضور فعالانه بخش خصوصی در راه اندازی مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا بودیم که این روند در صورت تمایل سایر مجموعه های بخش خصوصی می تواند توسعه پیدا کند.

شتاب جهادی باید به فرایند واکسیناسیون بدهیم

رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با تاکید بر اینکه باید شتاب جهادی به فرایند واکسیناسیون بدهیم، گفت: به همین دلیل از همه مردم تقاضا می کنیم ما را در رسیدن به این هدف مهم یاری رسانند.

زالی از تمامی کسانی که تمایل به مشارکت در فرایند واکسیناسیون دارند، خواست با روابط‌ عمومی فرماندهی ستاد عملیات مدیریت کرونا در کلانشهر تهران تماس بگیرند و ما با گشاده‌رویی از آنها استقبال می کنیم.

کد خبر 625710

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بهداشت و درمان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
    1 0
    طرح بسیار جالبی است اگر شماره تلفنی بود که تماس بگیریم بسیار جالب تر می شد