رشته برق در میان رشته‌های پرتقاضا در بازار کار است. در حال حاضر نیز فرصت‌های شغلی مهندسین برق در ماه شهریور در ایران تلنت منتشر است که با مشاهده آنها می‌توانید شغل دلخواه خود را پیدا کنید.

image-20210909083821-1.jpeg

امروز شما این امکان را دارید تا شرکت‌هایی را که در شهریور ماه استخدام دارند را بررسی کنید و همین امروز برای آنها درخواست دهید! لیست آخرین فرصت های شغلی برای استخدام مهندسین برق در ایران تلنت می‌تواند شما را از جدیدترین آگهی‌های شغلی و استخدامی برق در این ماه باخبر کند و با ارسال رزومه برای آنها فرصت استخدام در شرکت‌های بزرگ ایران را داشته باشید.

آخرین فرصت های شغلی مهندسین برق در ایران تلنت (شهریور ۱۴۰۰)

چه شرکت‌های در شهریور آگهی استخدامی در ایران تلنت منتشر کردند؟

شرکت‌هایی که آگهی‌های استخدامی خود را در ایران تلنت منتشر می‌کنند در میان شرکت‌های معتبر و بزرگ ایران به شمار می‌آیند. به عنوان مثال یکی از بزرگترین شرکت‌های ایران که در حوزه برق و الکترونیک به کاربلدان بازار کار نیاز دارد، ایرانسل است. استخدام در ایرانسل که یک شرکت بزرگ تلکامی ایران است، برای بسیاری از مهندسان برق می‌تواند همان هدف نهایی از کار باشد، چرا که هم امکان پیشرفت برای آنها در این شرکت وجود دارد و هم اینکه در یکی از شرکت‌های بزرگ ایران مشغول به کار شده‌اند. علاوه بر ایرانسل شرکت‌های دیگری نیز در میان آگهی‌های استخدامی شهریور برای مهندسان برق دیده می‌شوند که برخی از آنها عبارت‌اند از:

  • · گروه تی ال سی
  • · هوآوی
  • · پارس خزر
  • · آریان آسانسور
  • · گروه مپنا

اگر دوست دارید تا شما نیز جزئی از این شرکت‌ها باشید، فرصت را از دست ندهید و همین امروز به ایران تلنت مراجعه کنید و پس از بررسی تمام فرصت‌های شغلی رزومه خود را برای نزدیک‌ترین فرصت شغلی به مهارت خود ارسال کنید.

آخرین فرصت های شغلی مهندسین برق در ایران تلنت (شهریور ۱۴۰۰)

چگونه برای این فرصت‌های شغلی رزومه ارسال کنیم؟

برای مشاهده آخرین فرصت های شغلی مهندسی برق در ایران تلنت اینجا را کلیک کنید. در اینجا شما می‌توانید طیف وسیعی از شرکت‌ها را مشاهده کنید که برای فرصت‌های شغلی خود در حیطه برق، آگهی‌های شغلی خود را منتشر کرده‌اند. شما با ساخت رزومه در ایران تلنت این شانس را دارید که سریعا و قبل از دیگر افراد برای تمام آنها درخواست همکاری ارسال کنید.

تنوع فرصت‌های شغلی شهریور ماه برای مهندسین برق بسیار زیاد است و در این میان مهندسان برقی که در شاخه‌های مختلف رشته برق تحصیل کردند نیز می‌توانند شغل مناسب خود را پیدا کنند. به عنوان مثال، شرکت‌ها علاوه بر مهندسان برق به افراد تحصیل کرده در رشته‌های مهندسی فرکانس رادیویی، مهندسی پردازش سیگنال، مخابرات، مهندسی قدرت، سیستم‌های کنترل و مهندسی پردازش سیگنال نیاز دارند.

کد خبر 625702

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha