مجموع نظرات: ۱
جمعه ۱۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۲
۰ نفر

حمید سجادی با حضور در جمع اهالی دوومیدانی از ورود خودبه دوومیدانی صحبت کرد و خود را مدیون این رشته دانست.

حمید سجادی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان در بازدید از سایت تخصصی دوومیدانی ایران و دیدار با پیشکسوتان و ورزشکاران این رشته گفت: مهدی جلودارزاده و احسان حدادی من را به حال و هوای دیگری بردند. هرچه از دوومیدانی به شما بگویم «زیره به کرمان بردن» است. با آقای صیامی که صحبت کردیم پیشنهاد داد روز جمعه با دوومیدانی‌کاران دیدار کنیم و  قرار بر این شد که جلسه‌ای برای رخصت گرفتن از جامعه دوومیدانی و بزرگترهای خودم باشد چون قرار است کار بزرگی انجام بدهیم.

او با بیان این‌که در مورد دوومیدانی تکالیف و پیشنهاداتی دارم، ادامه داد: من برای اولین بار به عنوان فرزند کارگر قنادی به یک مسابقه دوومیدانی معرفی شدم که دور استادیوم آزادی را دویدیم. آن موقع یک کفش آدیداس که کنار شست پایم پاره بود داشتم و برای آن مسابقه پوشیدم اما نمی‌دانستم آنجا تلویزیون می‌آید. یک جفت کفش مهمانی هم داشتم که گفتم آن را نپوشم. یکی از بستگان نزدیکم هم  یک کت به من داد که تا روی زانویم می‌آمد. یک پاترول آنجا بود که فیلمبردار تا کمر از آن بیرون آمده بود و از پاهای ما فیلم می‌گرفت. آن  فیلم در اخبار پخش شد و در خانواده و فامیل سرزنش شدم که چرا کفش‌های تازه‌ات را نپوشیدی؟! من از همان جا عاشق دوومیدانی شدم.

او افزود: یک مسابقه دیگر برگزار شد که آن‌موقع با کلاشینکف استارت زدند. آنقدر صدایش زیاد بود که وقتی استارت دادند، همه دویدند اما من از ترس روی زمین نشستم و در نهایت سیزدهم شدم.

وزیر ورزش بیان کرد: می‌دانیم برای دوومیدانی باید چکار کنیم اما گاهی دستمان خالی است. من پنج سال پیش به خاطر مشکل دیسک کمر پیاده‌روی می‌کردم، همانجا بود که فهمیدم برخی بچه‌ها در پارک تمرین پرتاب دیسک می‌کنند، پس  می‌توان با اراده در هر شرایطی تمرین و کار کرد.

کد خبر 624449

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha