جمعه ۱۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۲
۰ نفر

رادیو نمایش برای هفته آینده چهار سریال جدید آماده پخش کرده است.

رادیو نمایش

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی رادیو نمایش، «مزرعه بلال»، «ماجرای عجیب سگی در شب»، «راز گردنبند» و «گمشده در تاریکی» عنوان سریال هایی هستند که این هفته از رادیو نمایش پخش می شوند.

«مزرعه بلال» با تنظیم رادیویی، سردبیری و کارگردانی ایوب آقاخانی، افکتوری نازنین حسن پور، صدابرداری فرزاد شریفی، تهیه کنندگی ژاله محمدعلی و با هنرمندی علی اصغر دریایی، بهناز بستان دوست، محمدرضا قلمبر، مهرداد عشقیان، مهدی نمینی مقدم، احمد هاشمی، شقایق خاکی پور از روز شنبه ۱۳ شهریور ماه، ساعت یک بامداد از رادیو نمایش پخش می شود. درخلاصه داستان این نمایش آمده است : پسری به اصرار نامزدش در مسیر ملاقات با پدر که ظاهرا در مکزیک است سری به خانواده اش می زند و در این بین اتفاقاتی رخ می دهد.

«ماجرای عجیب سگی در شب» به نویسندگی نرگس الهی، کارگردانی رامین پورایمان، گویندگی نگین خواجه نصیر، صدابرداری جعفر جودتی، افکتوری محمدرضا قبادی فر، تهیه کنندگی مهدیه تقی زاده و با هنرمندی مینو جبارزاده، شیرین سپه راد، شمسی صادقی، کامیار محبی، حمید یزدانی، نورالدین جوادیان، نازنین مهیمنی، بیوک میرزایی، سعیده فرضی، محمد مجدزاده، مجید حمزه، راضیه مومیوند، امیر فرحان نیا ساعت ۲:۳۰ دقیقه از رادیو نمایش پخش می شود.

«ماجرای عجیب سگی در شب» درباره پسر نوجوانی است که با تحقیق درباره کشته شدن سگ همسایه، متوجه رازی ناگفته در مورد مادرش می شود که فکر می کرد فوت کرده اما توسط پدرش از او پنهان شده است.

همچنین مجموعه نمایشی «راز گردنبند» به نویسندگی فاطمه حسن وند، سردبیری شهلا دباغی، کارگردانی سعیده فرضی، تهیه کنندگی نوید جولایی، صدابرداری مجید آیینه، افکتوری نرگس موسی پور و با هنرمندی سوسن مقصودلو، عبدالعلی کمالی، نوشین حسن زاده، مهرداد مهماندوست، نازنین مهیمنی، ماندانا محسنی، شهریار حمزیان، مجتبی طباطبایی و شیما جان قربان به تازگی در اداره کل  هنرهای نمایشی رادیو تولید شده و داستان آن گردنبند گرانبهایی است که میراث خانوادگی شخصی بوده اما فروخته شده تا پدر خانواده به زندان نیفتد. «راز گردنبند» ساعت ۳:۳۰ از رادیو نمایش پخش می شود و ساعت ۲:۰۰ بامداد به روی آنتن رادیو جوان می رود.

مجموعه نمایشی «گمشده در تاریکی» به نویسندگی داوود نقلانی بر اساس رمانی به همین نام از پل استر نوشته شده است و مینو جبارزاده، بیوک میرزایی، شیما جانقربان، شمسی صادقی، فریبا طاهری، راضیه مومیوند، معصومه عزیزمحمدی، محمد حسن عشقیان، مهدی نمینی مقدم، عباس توفیقی و محمد آقا محمدی در آن به ایفای نقش می پردازند. این مجموعه نمایشی  به تهیه کنندگی ژاله محمدعلی، کارگردانی جواد پیشگر، صدابرداری جعفر جودتی و افکتوری نازنین حسن پور از روز یک شنبه ۱۴ شهریور ماه ساعت ۱:۳۰ بامداد به روی آنتن رادیو نمایش می رود.

کد خبر 624408

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رادیو و تلویزیون

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha