سه‌شنبه ۱۲ شهریور ۱۳۸۷ - ۰۷:۱۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: نیروی انتظامی طی اطلاعیه‌ای از اصناف خواسته است تا برای کسانی که در سفر هستند یا عذر شرعی برای نگرفتن روزه داشته باشند، تسهیلاتی را فراهم کنند.

فرمانده نیروی انتظامی‌کشور اظهار کرد: روزه‌خواری علاوه بر این که عملی ناپسند است، جرم نیز محسوب می‌شود و نیروی انتظامی‌ افرادی را که در ماه مبارک رمضان روزه‌خواری کنند، دستگیر و تحویل مقام قضایی می‌دهد.

به گزارش ایسنا، سردار اسماعیل احمدی مقدم پس از مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی ‌استان ایلام با بیان این مطلب به خبرنگاران گفت: از آن جا که ممکن است، افرادی در ماه مبارک رمضان به سفر بروند و یا به دلیل داشتن عذر شرعی دیگری نتوانند، روزه بگیرند، نیروی انتظامی ‌اطلاعیه‌ای صادر کرده و در آن از اصناف خواسته است، که در این ایام، تسهیلاتی را برای این افراد فراهم کنند، تا آن‌ها خارج از انظار مردم، روزه خود را افطار کنند.

وی با اشاره به این که هر ساله در ماه مبارک رمضان، شاهد کاهش 20 تا 30 درصدی جرایم درکشور هستیم، افزود:‌ با این وجود از عموم مردم انتظار داریم، در این ایام، هر چه بیشتر هنجارهای ظاهری را رعایت کنند و با افرادی که برای مردم ایجاد مزاحمت و ناراحتی کنند، برخورد مضاعف خواهیم کرد.

کد خبر 62294

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز