مجموع نظرات: ۰
شنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۸
۰ نفر

اگر تاکنون برای بدست آوردن رتبه خوب برای کلمات کلیدی خود موفق نشده­اید، باید به فکر خرید بک لینک دائمی، معتبر و باکیفیت، از یک سایت معتبر مثل سایت سئو روز باشید.

image-20210821120131-1.jpeg

بک لینک­ ها مهم­ترین عوامل در بدست آوردن جایگاه خوب برای کلمات کلیدی رقابتی برای سئو سایت هستند. به عبارتی دیگر، هرچقدر برای سایت شما لینک ­های باکیفیت و زیادی ایجاد شود، باعث افزایش اعتبار سایت شما برای موتورهای جستجو می­شود.

بک لینک چیست؟

اگر سایت شما A باشد و از سایت­های دیگری به اسم B و C به سایت شما لینک زده شود، به این لینک­ها بک لینک گفته می­شود. هرچقدر سایت شما بک لینک زیاد داشته باشد، سایت شما برای موتورهای جستجو، معتبرتر می­شود. و این کار باعث افزایش آتوریتی سایت، بهبود رتبه سایت و ارتقاع کلمات کلیدی سایت شما می­شود.

چرا خرید بک لینک از سئو روز؟

در موقع خرید بک لینک باید حواستان باشد که از کدام سایتی بک لینک خرید می­کنید. هر سایتی برای خرید بک لینک معتبر نیست. هرچقدر که بک لینک­ها برای ساید مفید هستند، اگر بصورت اصولی و طبیعی ایجاد نشوند، می­توانند همانقدر برای سایت آسیب بزنند. پس باید از سایتی که از آن بک لینک خرید می­کنید، آگاهی کامل ازش داشته باشید.

سایت سئو روز، یکی از قدیمی­ترین و موفق­ترین سایت های سئو در کشور با بیش از ۱۰ سال سابقه و بیش از ۲۵۰۰ مشتری می­باشد.

در سایت سئو روز، پکیج­های بک لینک متنوعی برای خرید وجود دارد، که متناسب با نیاز خود، می­توانید از آن بک لینک خرید کنید. سایت سئو روز تنها سایتی است که برای بک لینک­های خود، گارانتی بازگشت وجه قرار داده است. یعنی اگر از این سایت بک لینک خرید کنید و تاثیری روی سایت شما نداشته باشد، سئو روز هزینه پرداختی شما را عودت می­دهد.

محتوای یونیک و سئوشده برای بخش لینک سازی، بسیار اهمیت دارد که توسط تیم متخصص تولید محتوای سئو روز انجام می­شود. پس اگر به دنبال سایتی هستید که با خیال راحت ازش بک لینک خرید کنید که کلمات کلیدی شما را ارتقاع دهد یا باعث افزایش آتوریتی سایت شما شود.

اهمیت خرید بک لینک

همانطور که در بالا اشاره کردیم، هرچقدر سایت شما بک لینک زیادی داشته باشد، ازموتورهای جستجو، امتیاز مثبت خواهید گرفت. البته نه هر بک لینکی، ایجاد بک لینک برای سایت، باید خیلی اصولی و بصورت طبیعی باشد تا موتورهای جستجو به آن شک نکنند. پس اگر خودتان دانش کافی در این زمینه ندارید، این کارو انجام ندهید که شاید حتی باعث پنالتی سایت شما شود.

ایجاد بک لینک کلی قانون و قاعده دارد که باید رعایت شود، سئو روز بیش از ده سال است که در این زمینه فعالیت می­کند و می­تواند بهترین شرکت برای خرید بک لینک باشد.

حال، چرا بک لینک مهم است؟ وقتی سایت شما بک لینک زیاد داشته باشد، موتورهای جستجو فکر می­کنند شما انقدر محتوای خوب در سایت خود منتشر کرده­اید که دیگران هم از آن­ها استفاده کردن و از سایت خود به سایت شما لینک ایجاد کرده­اند.

چرا بک لینک باید دائمی باشد؟

وقتی شروع به خرید بک لینک کردید، از سایت فروشنده بک لینک بپرسید که آیا بک لینک­های شما دائمی هستند یا نه؟

اگر دائمی نباشند، به هیچ وجه از اون سایت بک لینک خرید نکنید. اگر برای سایت شما بک لینکی ایجاد شود و بعد از مدتی این بک لینک حذف شود، برای سایت شما آسیب می­رساند.

چرا که موتورهای جستجو می­گویند که حتما این سایت محتوای خوبی منتشر نکرده بود که باعث حذف شدن این لینک شده است. پس دائمی بودن بک لینک، خیلی مهم است که باید موقع خرید از سایت فروشنده بک لینک بپرسید.

البته اگر از سایت سئو روز اقدام به خرید بک لینک کنید، نیازی به این کار نیست. چون تمامی بک لینک­های سایت سئو روز، دائمی هستند و هیچ وقت حذف نمی­شوند.

اگر قصد خرید بک لینک دارید، حداقل ۳ ماهه بخرید

اگر به فکر خرید بک لینک هستید، یک ماهه نخرید چون این کار درست نیست. اگر شما این کارو انجام بدین، در عرض یک ماه کلی برای سایت شما بک لینک ایجاد می­شود و از ماه دیگر این کار قطع می­شود.

با این کار موتورهای جستجو به سایت شما شک می­کنند که این سایت بک لینک خرید کرده است. پس اگر قصد خرید بک لینک دارید، حداقل سه ماهه خرید کنید تا همه چیز طبیعی جلوه دهد.

گارانتی بازگشت وجه خرید بک لینک از سئو روز

سایت سئو روز چندین سال است که در این زمینه فعالیت می­کند. و از قدیمی­ترین سایت­ها در کشور در زمینه خدمات سئو می­باشد. همه بک لینک­هایی که در سئو روز به فروش می­رسد، دائمی، باکیفیت، قوی و طبیعی هستند که باعث افزایش آتوریتی سایت و ارتقاع کلمات کلیدی رقابتی شما می­شوند.

اگر از سایت سئو روز بک لینک خرید کنید و پیشرفتی در سایت خود نبینید، سئو روز همه مبلغ پرداختی شما را عودت خواهد داد. این یکی از دلایل خوب برای خرید بک لینک از سایت سئو روز می­باشد که به نحوی کار خود را تضمین می­کند.

در کل دو مدل لینک وجود دارد، یکی فالو و یکی نوفالو، لینک­های فالو ارزشمند هستند ولی لینک­های نوفالو ارزشی ندارند. ولی باید شما لینک­نوفالو هم داشته باشید.

اگر لینک نوفالو نداشته باشید و همه بک لینک­های شما فالو باشد، موتورهای جستجو به این کار شک می­کنند و شاید باعث پنالتی سایت شما شوند.

بک لینک فالو dofollow چیست؟ وقتی از سایتی به سایت شما بک لینک دوفالو ایجاد شود، آن لینک­ ها را اسپایدارهای موتورهای جستجو، دنبال می­کند و از طریق اون لینک­ها وارد سایت شما می­شود. ساختار بک لینک فالو اینگونه است:

<a href=”https://seorooz.net”> buy backlink</a>

بک لینک نوفالو nofollow چیست؟ وقتی از سایتی به سایت شما بک لینک نوفالو ایجاد شود، آن لینک­ ها را خزندگان موتورهای جستجو، دنبال نمی­کند. ساختار بک لینک نوفالو بصورت زیر است:

< a href=”https://seorooz.net/” rel=”nofollow” >buy backlinks</a>

در ظاهر این دو لینک هیچ فرقی باهم ندارند، و کاربر با زدن روی متن buy backlink وارد صفحه خرید بک لینک سایت سئو روز می­­شود. ولی موتورهای جستجو در لینک نوفالو از طریق این لینک وارد سایت سئو روز نمی­شود.

کد خبر 621662

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha