معاون پرسپولیس می گوید بازیکنان این تیماز تیمهای صنعتی پیشنهاد ۲۵ میلیاردی دریافت کرده اند.

ابراهیم شکوری

به گزارش همشهری آنلاین ابراهیم شکوری درباره آخرین وضعیت نقل‌وانتقالات باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: پیرو سیاستی که باشگاه پرسپولیس داشته، بر اساس نیاز کادر فنی، ما اولین خرید تابستانی را انجام دادیم و خوشحالیم که توانستیم بازیکنی توانمند را که در گذشته کاپیتان تیمش بوده و عملکرد خوبی داشته جذب کنیم. ما بر اساس لیستی که آقای گل‌محمدی در اختیارمان داده اقدام کردیم.

وی افزود: سیاست باشگاه این است که ما در آرامش خبری و در کمال آرامش نیازهای تیم را برطرف کنیم. از هواداران می‌خواهم به باشگاه اعتماد کنند و همانطور که در نیم فصل توانستیم خریدهای خوبی داشته باشیم تا کمک کنیم پرسپولیس پنجمین قهرمانی را به  دست بیاورد، در حال حاضر هم به دنبال این هستیم که ششمین قهرمانی پیاپی لیگ و قهرمانی آسیا را به دست بیاوریم. امیدوارم این روند را ادامه دهیم و بر اساس نیازهایمان خرید کنیم. هر خریدی انجام بدهیم به صورت رسمی روی سایت باشگاه اطلاع رسانی می‌کنیم و به شایعات و لیست‌هایی که در فضای مجازی منتشر می‌شود توجه نمی‌کنیم و بر اساس نیاز باشگاه و علام کادر فنی خرید می کنیم. ابرهیمی را هم بر اساس لیست آقای گل‌محمدی جذب کردیم.

وی ادامه داد: باشگاه بزرگ قطعا حواشی و اخبار بزرگ‌تری دارد. اولین خرید را با کاپیتان تیم پنجم لیگ شروع کردیم و بر اساس نیاز کادر فنی خرید می‌کنیم. ما دو بخش را پیگیری می‌کنیم. یک بخش تمدید قرارداد بازیکنان و یک بخش خرید بازیکن جدید است. همه  بازیکنان پالس مثبت دادند تا قراردادشان را تمدید کنند. سیاست باشگاه این است با یک رقم مناسب و با توجه به شان و جایگاه باشگاه خرید کنیم. باشگاه پرسپولیس توان رقابت با تیم‌های صنعتی را ندارد. از مسئولانی که تصمیم می‌گیرند خواهش می‌کنم نظارت ویژه‌ای داشته باشند چون بازیکنان  ما پیشنهادات چند برابری از تیم‌های صنعتی دارند و در شرایط عادلانه امکان رقابت وجود ندارد. اینجا باشگاه پرسپولیس است و می‌دانیم برخی بازیکنان پرسپولیس را دوست دارند و از بچگی دوست داشتند به این پیراهن برسند. ما روی این برند کار می‌کنیم و اگر بازیکنی به پرسپولیس می‌آید، می‌داند به تیم نایب‌قهرمان آسیا پا می‌گذارد و به تیمی می‌آید که پنج بار پیاپی قهرمان لیگ شده است. با این حال توان رقابت نداریم. بازیکنان ما پیشنهادات ۲۰ تا ۲۵ میلیاردی دارند که تعجب می‌کنم چطور چنین قراردادی می‌بندند. ابراهیمی هم پیشنهاد چند برابری داشته است. باشگاه پرسپولیس بزرگ است، بزرگ بوده و بزرگ خواهد بود و هدف باشگاه این است که برای ششمین قهرمانی برویم و برای قهرمانی آسیا حرکت کنیم. همینطور که در سکوت خبری کار می‌کنیم، همین روند ادامه خواهد داشت.

شکوری در پاسخ به این سوال که منابع مالی پرسپولیس از کجا  تامین می‌شود هم گفت: وقتی از پرسپولیس با ۴۰ میلیون هوادار و صفحه اینستاگرامی ۷ میلیونی و یک فضای مجازی چند صد میلیونی این سوال می‌پرسید، این سوال را از سایر تیم‌ها هم بپرسید که منابع مالی را از کجا می‌آورند. پرسپولیس پشتوانه هواداری ۴۰ میلیونی دارد. ما به احتمال ۹۹ درصد قرارداد کارگزار را اقاله می‌کنیم و به دنبال کارگزار جدید هستیم و این یک پرسه زمان‌بر است. باید فرآیند قانونی مثل مزایده برگزار بشود تا با هزینه‌های باشگاه همخوانی داشته باشد. ما از بودجه دولتی حتی یک ریال هم استفاده  نمی‌کنیم.

او دربار وضعیت کریم باقری هم گفت: همه تیم‌ها تمایل دارند بازیکنان و مربیان ما را در اختیار بگیرند. باشگاه پرسپولیس با توجه به همواره در خدمت تیم ملی بوده، با تیم ملی همکاری کردیم اما در حال حاضر با کریم باقری تمدید خواهیم کرد اما اینکه با تیم ملی هم همکاری خواهد کرد یا خیر بحثی است که در آینده درباره آن صحبت می‌کنیم.

کد خبر 620061

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha