رییس ستاد مقابله با کرونای استان تهران گفت: ۲۲۷۰۰ بیمار سرپایی کرونا طی روز گذشته به مراکز درمانی تهران مراجعه کردند.

کرونا در ایران

به گزارش همشهری آنلاین، دکتر علیرضا زالی رییس ستاد مقابله با کرونای استان تهران اظهار کرد: ۲۲۷۰۰ بیمار سرپایی کرونا طی روز گذشته به مراکز درمانی تهران مراجعه کردند.

وی افزود: در شبانه‌روز گذشته حدود ۲۳۱۰ بیمار جدید در تهران بستری شدند که از این تعداد بستری ۲۲۵ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه صورت گرفت.

زالی گفت: هم‌اکنون ۹۴۸۴ بیمار کرونایی در بیمارستان های تهران بستری هستند که ۲۵۰۰ نفر از آنها در بخش مراقبت‌های ویژه هستند.

وی ادامه داد: با توجه به بار بالای بیشتر از ۲۰ هزار مراجعه سرپایی، تغییر فاحشی در میزان بستری‌ها طی روزهای آینده انتظار نمی‌رود.

افزایش آمار واکسیناسیون در تهران

زالی همچنین در حاشیه راه‌اندازی مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در دانشگاه علامه طباطبایی در جمع خبرنگاران بیان کرد: روز گذشته در تهران آمار خوبی در تزریق واکسن کرونا داشتیم و از عدد ۷۳ هزار دوز در روز پنجشنبه به ۸۳ هزار دوز در روز جمعه رسیدیم.

وی افزود: تعداد تزریق روزانه‌ای که لازم است در واکسیناسیون جمعی تهران به آن برسیم، عدد ۱۵۰ هزار دوز است که می‌توان به این تعداد رسید.

زالی گفت: واکسن کرونا، اعم از تولید داخل یا وارداتی، به عنوان شرط اصلی رسیدن به این عدد باید در اختیار مراکز تجمیعی قرار گیرد.

وی به افزایش تعداد مراکز تجمیعی واکسن کرونا اشاره کرد و ادامه داد: اضافه شدن مراکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا افزایش تزریق واکسن را در تهران نوید می‌دهد.

کد خبر 619383

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha