سخنگوی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) به شایعات ممنوعیت واردات واکسن آمریکایی و انگلیسی به دلیل قول رئیس این نهاد به مقام معظم رهبری مبنی بر تولید واکسن داخلی واکنش نشان داد.

واکسن آسترازنکا

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الله نیکی ملکی رئیس مرکز اطلاع‌رسانی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در صفحه شخصی خود در توییتر، شایعات مبتنی بر ممنوعیت واردات واکسن آمریکایی و انگلیسی را به دلیل تولید واکسن داخلی کووایران برکت رد کرد.

وی نوشت: «‏جناب آقای علیزاده این «می‌گویند» به چه کسی برمی‌گردد؟ خوب است معرفی کنید فردی را که چنین دروغ شاخداری را به شما گفته است. ۱۹ دی ۹۹ فقط ۱۰ روز از آغاز کارآزمایی بالینی واکسن گذشته بود و اصلا معلوم نبود که واکسن موفق می‌شود یا خیر؟ چه برسد به اینکه محمد مخبر وعده ساخت ۵۰ میلیون داده باشد.»

تکذیب ممنوعیت واردات واکسن آسترازنکا به خاطر تولید واکسن برکت

نیکی ملکی همچنین اضافه کرد: «اینقدر سطح شناختشان از مبانی فکری و شخصی رهبری پایین است که می‌گویند چون محمد مخبر قول تولید ۵۰ میلیون واکسن را در ۱۹ دی داد، رهبری ورود واکسن آمریکایی و انگلیسی را ممنوع کرد. یعنی مخبر فقط 10 روز پس از آغاز فاز انسانی که هنوز موفقیت واکسن معلوم نبود به رهبری قول ۵۰ میلیونی دادند؟!»

تکذیب ممنوعیت واردات واکسن آسترازنکا به خاطر تولید واکسن برکت

کد خبر 618986

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha