مجموع نظرات: ۱
سه‌شنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۱
۰ نفر

سرپرست پلیس راه مازندران از وقوع سیلاب در منطقه پنجاب محور هراز، کیلومتر ۵۲ خبر داد و گفت: برای پاکسازی در حال حاضر جاده مسدود شده است.

مسدود شدن جاده هراز

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از فارس، هادی عبادی سرپرست پلیس راه مازندران امروز درباره وضعیت تردد در محورهای شمال اظهار کرد: در حال حاضر شاهد کاهش دید در ارتفاعات ولی‌آباد کندوان، تلمادره کیاسر و گدوک محور سوادکوه هستیم.

او بیان کرد: به ‌دلیل وقوع سیلاب در منطقه پنجاب محور هراز کیلومتر ۵۲، برای پاکسازی در حال حاضر جاده مسدود شده و ماموران پلیس با عوامل راهداری در محل حضور دارند.

سرپرست پلیس راه مازندران با اشاره به اینکه تردد خودروها در تمام محورهای مواصلاتی مازندران برقرار است، افزود: با توجه به هشدار هواشناسی مبنی بر شرایط ناپایدار جوی احتمال طغیان سیلاب، ریزش و رانش در محورهای کوهستانی استان وجود دارد که تاکید بر پرهیز از ترددهای غیرضروری در محورهای شمال است.

این مسئول به ورود ممنوع در محورهای شمال اشاره کرد و گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۷۴۶ دستگاه خودرو اعمال قانون و ۸۲۳ دستگاه خودرو به مبدا بازگردانده شده‌اند.

عبادی توضیح داد: همچنین از ابتدای امسال تاکنون ۷۰هزار و ۸۴۲ اعمال قانون و ۳۸هزار و ۱۳۰ به مبدا بازگشت داده شدند.

وی با تاکید بر تشدید ممنوعیت‌های کرونایی در محورهای شمال، خاطرنشان کرد: به روزهای پایانی هفته نزدیک می‌شویم که اشتیاق به سفر به استان بیشتر می‌شود ولی توصیه و هشدار ما به همه مردم این است اراده و قصدی به مازندران نداشته باشند. چراکه خودروهای غیربومی برگردانده می‌شوند.
 

کد خبر 618672

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha