چهارشنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۹
۰ نفر

«اتاق‌ها» نمایشگاه نقاشی انفرادی آزاده اردلان و «دینامیزم رنگ» نمایشگاه گروهی نقاشی به صورت همزمان روز جمعه ۱۵ مرداد در گالری «همه» افتتاح خواهد شد.

گالری «همه»

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی گالری، «اتاق‌ها» و «دینامیزم رنگ» عناوین دو نمایشگاه نقاشی انفرادی و گروهی است که به صورت همزمان در روز جمعه ۱۵ مردادماه ساعت ۱۷ در گالری «همه» افتتاح می‌شود و امکان بازدید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی تا یکم شهریور برای عموم وجود خواهد داشت.

«اتاق‌ها» نمایشگاه نقاشی انفرادی آزاده اردلان و «دینامیزم رنگ» نمایشگاه گروهی با گردآوری شایان شعبان و آثاری از مسعود عربشاهی، فریده لاشایی، نیما امانی، بهمن بروجنی، اردشیر بروجنی، محسن جمالی نیک، یلدا جمالی نیماه، فرزین راه نشین، حسینعلی ذابحی، عباس علیارپور، علیرضا مجابی (م آذرفر) و دانیال ملانوروزی است.

گالری «همه»، پیش از این با نام طراحی هنر، فعالیت داشته که تجربه‌ای بود برای دریافت چیستی اهداف و فعالیت‌های یک گالری. این مفهوم، امروز در عنوان گالری «همه»، بسط یافته است.

جهت رعایت پروتکل‌های بهداشتی و در زمان بازدید از هر دو نمایشگاه گالری «همه»، زدن ماسک و رعایت فاصله اجتماعی الزامی است.

«اتاق ها» و «دینامیزم رنگ» تا یکم شهریور هر روز ساعت ۱۰ الی ۲۰ در محل گالری «همه» به نشانی ولی‌عصر، نرسیده به زعفرانیه پلاک ۲۸۸۰، میزبان عموم هنردوستان خواهد بود. گالری روزهای چهارشنبه تعطیل است.

کد خبر 618623

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha