مجموع نظرات: ۱
چهارشنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۴
۰ نفر

این جعبه جادویی، بخشی از بهترین خاطرات ما را در خودش نگه داشته است! دیدن کارتون‌های بچگی و بعد سریال‌های محبوب، بخشی از خاطرات ما هستند که هیچ وقت فراموش نمی‌کنیم. وقتی پای گوشی موبایل و لپتاپ و... به زندگی‌مان باز شد؛

image-20210803144352-1.jpeg

خیلی‌ها فکر کردند دیگر دوران استفاده از تلویزیون به پایان رسیده؛ اما تلویزیون‌های نسل جدید با اضافه شدن انواع تکنولوژی نشان دادند که هنوز هم دود از کنده بلند می‌شود!

تلویزیون‌های نسل جدید این قابلیت را دارند که تصاویر را حتی زیباتر از واقعیت به نمایش بگذارند و ما را درست مثل بچگی‌ها، میخکوب صحنه‌های خارق‌العاده‌ای کنند که پخش می‌شود.

اگر روزگاری مهم این بود که تلویزیون تعداد شبکه‌های بیشتری را «بگیرد»؛ حالا امکانات و قابلیت‌های تلویزیون‌ها آنقدر زیاد شده که انتخاب بهترین و باکیفیت‌ترین تلویزیون به یکی از سخت‌ترین کارها تبدیل شده! در ادامه این مطلب،‌ امکانات مختلف تلویزیون‌ها و بهترین مدل‌های موجود در بازار را با هم بررسی می‌کنیم:

می‌خواهم زیباتر ببینم!

کیفیت تلویزیون را چند عامل اساسی مشخص می‌کنند که مهم‌ترین آنها رزولوشن است. بیشتر افراد هم هنگام خرید و انتخاب تلویزیون به همین موضوع توجه می‌کنند و سوال «چند پیکسله؟» یکی از رایج‌ترین سوالات در فروشگاه‌های لوازم خانگی است! اما خوب است بدانید که تلویزیون‌های موجود در بازار یکی از سه کیفیت زیر را دارند:

· SD: رزولوشن تصویر در این تلویزیون‌ها ۵۷۶*۷۲۰ است و کیفیت چندان جالبی ندارند. به طور مثال کیفیت دی‌وی‌دی‌های قدیمی هم در همین حد است!

· HD: رزولوشن تصویر این نمایشگرها برابر با ۷۶۸*۱۳۶۶ پیکسل است.

· Full-HD: احتمالا شما هم اصطلاح فول اچ دی را به عنوان نمادی از پخش تصاویر با کیفیت بسیار بالا شنیده‌اید! رزولوشن تصویر در این تلویزیون‌ها ۱۰۸۰*۱۹۲۰ است و تصاویر از این نمایشگرها با جزئیات هرچه تمام‌تر پخش می‌شود.

· 4K: این کیفیت در تلویزیون‌ها حتی از Full HD هم بیشتر است و با رزولوشن ۳۸۴۰*۲۱۶۰ دو برابر نمایشگرهای Full HD‌ پیکسل دارند! اگر برای شما مهم است که هر چیزی را با بیشترین حد ممکن از جزئیات ببینید؛ این تلویزیون‌ها برای شما مناسب هستند.

البته در حال حاضر در بازار ایران، بیشتر تلویزیون‌ها با کیفیت‌های Full HD و 4K عرضه می‌شوند؛ اما تلویزیون‌های با رزولوشن 8K هم در راه هستند!

علاوه بر رزولوشن بالا که منجر به دیدن تصاویری با وضوح بیشتر می‌شود؛ قابلیت‌هایی از جمله HDR و نوع صفحه نمایشگر (LED یا OLED) روی زیبایی و کیفیت آنچه از گیرنده‌های خود دریافت می‌کنید تاثیرگذار است.

باکیفیت‌ترین تلویزیون‌های موجود در بازار ایران:

اگر تصمیم گرفته‌اید تلویزیون جدیدی بخرید؛ حتما قبل از هر چیز صادقانه تصمیم بگیرید که مهم‌ترین دلیل نیاز شما به این نمایشگر چیست؟ دلتان می‌خواهد چه کارهایی با آن انجام دهید؟ و بودجه‌ای که برای این محصول در نظر گرفته‌اید چقدر است؟ در غیر این صورت ممکن است تحت تاثیر تبلیغات یا صحبت بقیه دست به خرید احساسی بزنید و پس‌انداز چند ماه خود را برای تلویزیونی هزینه کنید که قرار نیست کاری جز دیدن فیلم و سریال با آن انجام دهید.

قطعا برای افرادی که اهل بازی کردن یا وب گردی از طریق تلویزیون هستند؛ نیازها متفاوت خواهد بود. بنابراین بعد از مشخص کردن نیازها، به سراغ ادامه مطلب بیایید تا باکیفیت‌ترین تلویزیون‌های بازار را به شما معرفی کنیم. بعد از خواندن ادامه مطالب می‌توانید بهترین گزینه را برای خودتان انتخاب کنید و بدون نیاز به رفتن به محل‌های شلوغ و پرترافیک و قرار گرفتن در معرض بیماری کرونا، سری به سایت‌های معتبر خرید آنلاین لوازم خانگی با قیمت مناسب بزنید و از انها خرید کنید:

  • تلویزیون ال جی CX:

محصولات تولید کمپانی ال جی در کشور ما از محبوبیت زیادی برخوردارند که یکی از دلایل آن کیفیت بسیار بالای آنهاست. این تلویزیون به گفته کارشناسان یکی از بهترین تلویزیون‌های سال ۲۰۲۰ است و پرچمدار تلویزیون‌های OLED ال جی به شمار می‌آید. کیفیت 4K، HDR و سرعت ۱۲۰ هرتز باعث شده زیباترین و باکیفیت‌ترین تصاویر از طریق این نمایشگر قابل دیدن باشد. این مدل را در سایزهای ۵۵،‌ ۶۵ و ۷۷ اینچ می‌توانید تهیه کنید.

  • تلویزیون سامسونگ Q80R:

سامسونگ هم برند نام آشنای دیگری است که محصولات آن از قبیل تلویزیون و... در خانه بسیاری از ما دیده می‌شود. این تلویزیون یکی از قدرتمندترین و باکیفیت‌ترین تلویزیون‌های موجود در بازار است که بهترین و زیباترین تصاویر را به نمایش می‌گذارد. این تلویزیون از تکنولوژی QLED استفاده می‌کند و دارای کیفیت تصویر 4K است. این تلویزیون علاوه بر داشتن بالاترین حد کیفیت در پخش تصاویر، دارای سیستم عامل تایزن هم هست.

  • تلویزیون سونی X9500H:

برند سونی برای ما ایرانی‌ها یادآور کیفیت و البته قیمت بالاست. در بازار لوازم خانگی ایران هم شما می‌توانید تعدادی از مدل‌های این برند را ببینید که مدل معرفی شده، یکی از بالاترین کیفیت‌های موجود را دارد. این تلویزیون دارای سیستم عامل اندروید است و به همین دلیل می‌توانید بسیاری از کارهای روزمره را از این طریق انجام دهید. کنتراست و کیفیت خارق‌العاده این تلویزیون باعث شده بهترین انتخاب برای گیمینگ باشد.

  • تلویزیون OLED ال جی E9:

کیفیت این تلویزیون از نظر قدرت پردازش و کیفیت تصویر آنقدر بالاست که بسیاری از افراد می‌گویند اگر بهترین فیلم‌های روز را در آن نبینید یا با آن گیم بازی نکنید؛ ارزشش را زیر سوال برده‌اید! رزولوشن 4K و یکنواختی رنگ مشکی ان باعث شده در تاریک‌ترین محیط‌ها هم بتوانید از این تلویزیون نهایت استفاده را ببرید.

به گیرنده‌های خود دست بزنیم؟

در این مطلب چند نمونه از باکیفیت‌ترین تلویزیون‌های موجود در بازار ایران را بررسی کردیم. این تلویزیون‌ها از نظر کیفیت تصاویر و رابط کاربری بی‌نظیرند اما قیمت آنها برای بسیاری از افراد بالاست. اگر نمی‌دانید در شرایط فعلی بهتر است از تلویزیون قدیمی خود استفاده کنید یا سراغ مدل‌های جدیدتر بروید؛ قبل از تصمیم گیری حتما سایت آلین لند را چک کنید.

این فروشگاه اینترنتی، یکی از معتبرترین سایت‌های فروش است که به دلیل ارسال کاملا رایگان همه محصولات،‌ امکان ارسال اکسپرس در کسری از ساعت و دسترسی به کتگوری‌های متنوع، به محبوب‌ترین فروشگاه آنلاین تبدیل شده است. با خرید آنلاین تلویزیون از آلین لند علاوه بر اینکه محصول شما با ارسال رایگان و سریع به دستتان می‌رسد؛ می‌توانید از تخفیف‌ها و کمپین‌های ویژه آلین لند تا ۷۰٪ هم استفاده کرده و بهترین تجربه خرید خود را ثبت کنید.

کد خبر 618607

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha