مجموع نظرات: ۳
سه‌شنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۰
۰ نفر

امروزه یکی از ملزومات اصلی که در ساختمان های تازه تاسیس مورد استفاده قرار می‌گیرد درب ضد سرقت است، البته افرادی هم که برای تعمیر و بازسازی ساختمان هایشان نیز اقدام می‌کنند به سراغ استفاده از درب ضد سرقت هم می‌روند و ترجیح می‌دهند دربهای ضد سرقت را جایگزین درب های قدیمی نمایند.

image-20210803144111-1.jpeg

اما سوالی که ممکن است ذهن بسیاری از افراد را درگیر کند استقبال بی نظیر از این نمونه درب ها در ساختمان های مختلف و محیط‌های کاری می باشد.

شاید یکی از اصلی ترین دلایلی که سبب می‌شود درب های ضد سرقت مورد استفاده قرار می‌گیرند زیبایی مدرن و ظاهر جذاب آنها می باشد اما آیا می توانیم به خاطر ظاهر به سراغ استفاده از این درب ها برویم قطعاً پاسخ خیر است چرا که هر چقدر شما خانه زیبا داشته باشید اما امنیت را تا حد بسیار زیادی لحاظ نکنید مطمئنا مورد پسند هیچ کدام از ساکنین نخواهد بود پس لزوم استفاده از درب ضد سرقت امنیت بالای آن در کنار زیبایی منحصر به فردشان می باشد.

افراد برای اینکه بتوانند در محیط های مسکونی و محیط های کاری خودشان احساس امنیت را داشته باشند و در زمان فعالیت در امان باشند به سراغ برقراری امنیت می روند که امروزه استفاده از درب های ضد سرقت و دزدگیر ها و دیگر روش های امنیتی می تواند موجب افزایش میزان امنیت در محیط مد نظر شما شود. با استفاده از تجهیزات امنیتی می توانیم خانه خود را به محیطی امن تبدیل کنید و آن را از دسترسی سارقان به دور نگه دارید.

ویژگی های درب ضد سرقت ایده ال

قطعاً خریداری کردن هر نوع درب ضد سرقت نمی‌توانند انتظارات ما را برآورده نماید؛ بسیاری از درب های که امروز در بازار به فروش می رسند دارای کیفیت قابل قبولی هستند و از نمونه این درب ها می توان به درب ضد سرقت ترک اشاره نمایید که دارای کیفیت مناسبی می باشند.

اما به صورت کلی شما باید در زمان خرید درب ضد سرقت به چندین مورد مختلف توجه داشته باشید که شامل جنس و نوع چارچوب درب ضد سرقت، ضخامت چهارچوب، جنس و نوع لولا، جنس و نوع لایه توجه نمایید.

وقتی صحبت از جنس و نوع چارچوب درب ضد سرقت می کنیم به این صورت است که باید چارچوب درب از آلیاژ با کیفیت و استاندارد تهیه شده باشد و حتماً در زمان خرید این مورد را بررسی کنید. از دیگر موارد مهم در زمان خرید درب ضد سرقت ضخامت چارچوب می باشد که در کمترین حالت باید چارچوب دارای ضخامت یک و نیم میلی متر باشد و جنس لولا نیز در زمان خرید از فاکتورهای بسیار اساسی محسوب می‌شود چرا که قرار است لنگه درب بر روی این لولا ها حرکت کنند و باید توانایی حمل و تحمل وزن لنگه را داشته باشند و در زمان استفاده دچار مشکلی نشوند.

مورد بعدی که باید حتماً بررسی شود نوع لایه و جنس می باشد؛ معمولاً لایه ها به صورت ملامینه، ام دی اف، پی وی سی هستند. شاید از بین جنس های مختلف ام دی اف طرفداران بیشتری داشته باشد به دلیل زیبایی که در محیط به وجود می آورد اما از لحاظ فنی استحکام پایین‌تری در برابر نور آفتاب و خش دارد پس حتماً توجه کنیم که جنس لایه از چه چیزی می باشد و بین دو لایه جنس فولاد قرار گرفته باشد و همچنین درب دارای قفل های با کیفیت و استاندارد ترین و مرغوب ترین دست گیره باشد. معمولا تمامی موارد ذکر شده در درب ضد سرقت ترک لحاظ می شود تا نظر مشتریان عزیز را به خود جلب نماید. اگر تمایل به خرید درب ضد سرقت از جمله درب ضد سرقت ترک دارید می توانید از شرکت آتاک درب نمایندگی انحصاری آتاک ترکیه استفاده کنید. این شرکت تمامی تلاش خود را به کار گرفته تا بتواند رضایت مشتریان عزیز را جلب نماید و بهترین و با کیفیت ترین محصولات را با قیمت های باورنکردنی به مشتریان عرضه نماید.

لزوم استفاده از درب ضد سرقت در ساختمان

چرا درب ضد سرقت را انتخاب کنیم؟

دربهای ضد سرقت به دلیل اینکه دارای کاربردها و مزیت های بیشماری هستند در موارد مختلف قابل استفاده می باشند و به عنوان درب لابی، درب ورودی ساختمان و غیره می توان از آنها استفاده کرد. درب ضد سرقت به صورت کلی دارای مزیت های زیر می باشد:

این درب ها علاوه بر داشتن کیفیت بالا بلکه طول عمر زیادی دارند و در نمونه های لوکس دارای زیبایی ظاهری ویژه‌ی بوده‌اند و همچنین امکان نصب مرغوبترین قفلهای ضد سرقت برای آنها وجود دارد و در برابر حرارت و صوت مقاوم هستند و همچنین در برابر فشار خارجی مقاومت بالایی از خود نشان می دهند و در نهایت غیرقابل نفوذ بودن این درب ها سبب شده تا دلایل قوی برای تعویض بادرب های قدیمی باشند.

اگر می خواهید درب لابی، درب ورودی ساختمان، درب اتاق و... را به بهترین شکل ممکن انتخاب کنید، درب ضد سرقت انتخاب خوبی برای شما خواهد بود.

رنگ بندی درب ضد سرقت در بازار چگونه است؟

درب های ضد سرقت معمولاً در بازار به دو رنگ سفید و قهوه‌ای در دسترس هستند و مشتریان با توجه به نیاز خودشان رنگ مورد نظر را می توانند انتخاب کنند؛ مثلاً اگر قرار است درب لابی را انتخاب کنید می توانید از رنگ های تیره استفاده کنید و البته همین دو رنگ تنوع بسیار زیادی داشته اند و یکی از نمونه درب ضد سرقت سفید می توان به درب ضد سرقت از سفید طلایی اشاره کرد که درب با رنگ زمینه سفید است اما دارای برجستگی های طلایی بوده است.

 در نهایت برخی از درب ها به صورت ترکیبی از دو رنگ سفید و قهوه‌ای هستند اما اگر مشتری بخواهد درب با رنگ دلخواه سفارش بدهد نیز امکان پذیر بوده است. درب های قهوه‌ای هم طیف متنوعی از قهوه ای کمرنگ هستند تا قهوه ای پررنگ که دارای نقش های متفاوت و گوناگونی می باشند و مشتریان با توجه به نظر خود می توانند انتخاب کنند.

در بازار درب ضد سرقت به صورت درب ضد سرقت ترک ، درب ضد سرقت ایرانی و درب ضد سرقت چینی وجود داشته است ولی درب ضد سرقت ترک به کیفیت بالاتر و استحکام بیشتر ممکن است از نظر قیمتی نسبت به دیگر درب ها بیش تر باشد.

کد خبر 618606

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha