دبیر قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام کرد: تعطیلی دوهفته ای کشور فردا بررسی و نتیجه آن اعلام می‌شود.

دین‌پرست دبیر قرارگاه ستاد ملی مقابله با کرونا

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، معاون وزیر کشور و دبیر قرارگاه عملیاتی ستاد مقابله با کرونا از برگزاری هجدهمین جلسه این قرارگاه به ریاست دکتر رحمانی فضلی وزیر کشور و فرمانده قرارگاه عملیاتی، در روز سه شنبه ۱۲ مرداد ماه جاری در محل وزارت کشور برای بررسی پیشنهاد اخیر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خصوص تعطیلی دو هفته ای کشور خبر داد.

بابک دین‌پرست گفت: در هجدهمین جلسه قرارگاه که به ریاست فرمانده قرارگاه عملیاتی برگزار خواهد شد، گزارش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خصوص آخرین شرایط شیوع بیماری و روند کنترل بیماری، واکسیناسیون و درمان بیماران ارائه می گردد.

او اظهار کرد: در جلسه فردای قرارگاه عملیاتی، همچنین پیشنهاد وزیر محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خصوص تعطیلی دو هفته ای کشور برای کنترل مؤثر روند شیوع سوشه جدید بیماری کرونا، از ابعاد مختلف، مورد بررسی و تصمیم گیری قرار می گیرد.

روز گذشته سعید نمکی، وزیر بهداشت در نامه‌ای به رهبر انقلاب، از ایشان خواست که در شرایط کرونایی کشور مداخله کنند و برای مهار و کنترل کرونا و کاهش فشار روی بیمارستان‌ها، دستور دهند سراسر کشور به مدت دو هفته تعطیل شود. در پی نامه وزیر بهداشت، رهبر معظم انقلاب اسلامی امروز طی نامه‌ای از رئیس‌جمهور خواستند این موضوع در ستاد ملی کرونا بررسی شود و هر اقدامی که لازم است، انجام گیرد.

بیشتر بخوانید

کد خبر 618425

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بهداشت و درمان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha