فرماندار شوش با اشاره به اعتراضات کارگران نیشکر هفت تپه گفت:کارگران نیشکر هفت تپه سه ماه است که حقوق نگرفته اند. قرار است کارفرما حقوق معوق کارگران نیشکر هفت تپه را به زودی به آن ها پرداخت کند.

هفت تپه

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، عدنان غزی با اشاره به اعتراضات اخیر کارگران نیشکر هفت تپه در شوش اظهار کرد: قرار است کارفرما حقوق معوق کارگران نیشکر هفت تپه را به زودی به آن ها پرداخت کند.

وی ادامه داد: پیگیری های لازم جهت پرداخت حقوق معوق کارگران نیشکر هفت تپه، پیش و پس از اعتراضات این کارگران انجام شده است.

وی افزود: استاندار خوزستان پیگیری هایی از سطح مرکز انجام و همچنین با قوه قضاییه و کارفرما صحبت هایی انجام شده است تا نسبت به حل مشکلات کارگران نیشکر هفت تپه اقدام شود.

فرماندار شوش گفت: بر اساس این پیگیری ها مقرر شده تا کارفرما حقوق معوق کارگران نیشکر هفت تپه را به زودی به آن ها پرداخت کند و پیگیری ها تا زمان پرداخت ادامه خواهد داشت.

غزی بیان کرد: کارگران نیشکر هفت تپه سه ماه است که حقوق نگرفته اند و باید این مطالبات معوق به آن ها پرداخت شود.

وی ادامه داد: این کارگران در دو روز گذشته در شهرستان شوش تجمعاتی داشته و نسبت به عدم پرداخت مطالبات‌شان اعتراض کرده اند. این کارگران پیش از این نیز در خود کارخانه اعتراضاتی به پرداخت نشدن مطالبات‌شان داشته‌اند.

کد خبر 618183

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اقتصاد كلان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha