اخیراً چند کیف از مواد مختلف عجیب و غریب مانند کاغذ بازیافت شده، چوب و سایر مواد ساخته شده است که ما در این گزارش برخی از آن‌ها را بررسی می‌کنیم.

hermès bag - کیف هرمس

به گزارش همشهری‌آنلاین، باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از الیوم السابع نوشت: کیف‌های زنانه در طرح‌های مختلف از بزرگ و کوچک گرفته تا مدل‌های تزئین شده و ساده تولید می‌شود تا رضایت تمامی بانوان را برای رفتن به محیط‌های مختلف از جمله محل کار، پیاده‌روی یا حضور در دورهمی دوستانه جلب کنند. اخیراً چند کیف از مواد مختلف عجیب و غریب مانند کاغذ بازیافت شده، چوب و سایر مواد ساخته شده است که ما در این گزارش برخی از آن‌ها را بررسی می‌کنیم.

کیف‌هایی ساخته شده از پاکت قهوه و بیسکویت

«رویتوسو» طراح ایتالیایی و دوستش یک پروژه بازیافت را انجام دادند تا با استفاده از مواد پلاستیکی و پاکت‌های خوراکی‌ها کیف‌های زنانه تولید کنند.

آن‌ها موفق شدند برخی از پاکت‌های مورد استفاده در بسته‌بندی قهوه، بیسکویت و سایر غذاها و نوشیدنی‌ها را به کیف‌های زنانه تبدیل کنند. رویتوسو با افزودن پارچه یا زنجیرهای فلزی به کیف‌ها یک بند بلند یا کوتاه برای آن‌ها ایجاد می‌کرد. هدف از این پروژه دو طراح ایتالیایی این بود که افراد را ترغیب به خلاقیت کنند تا با استفاده از وسایل اطراف خود که قبلا دور می‌انداخته‌اند، وسایل کاربردی بسازند.

تصاویر | لاکچری‌ترین کیف‌های زنانه با ویژگی‌های عجیب

کیف چوبی

کیف دستی چوبی برند Benedetta به عنوان بخشی از مجموعه این برند به نام Embawo unica تولید شده است. این کیف از چوب و چرم طبیعی با بند زنجیری یا چرمی و دکمه مغناطیسی ساخته شده و از داخل و طرفین کاملاً با چرم پوشانده شده است.

تصاویر | لاکچری‌ترین کیف‌های زنانه با ویژگی‌های عجیب

کیفی لاکچری و گران‌قیمت با نگین‌های الماس

برند معروف هرمس کیفی با قیمت ۱.۹ میلیون دلار تولید کرده که طرح آن از سوی طراحی ژاپنی ارائه شده است. این کیف کاملا با فلز گران قیمت پلاتین ساخته و با استفاده از ۲۰۰۰ نگین الماس تزئین شده است. گفته شده طراح ژاپنی در طرح ظاهری این کیف از میوه گلابی ایده گرفته است.

تصاویر | لاکچری‌ترین کیف‌های زنانه با ویژگی‌های عجیب

کیفی از جنس سنگ مرمر

«باربارا سگال» هنرمندی است که اکسسوری‌های لوکسی را از سنگ مرمر تراش می‌دهد. او برای برند هرمس کیفی از سنگ مرمر طراحی و تولید کرده است که موجب تعجب تمام خانم‌های علاقمند به کیف‌های خاص شده است. باربارا در طراحی‌های خود از رنگ‌های مختلف سنگ مرمر از صورتی چرک تا سفید استفاده است.

تصاویر | لاکچری‌ترین کیف‌های زنانه با ویژگی‌های عجیب

تصاویر | لاکچری‌ترین کیف‌های زنانه با ویژگی‌های عجیب

کیف لاکچری ساخته شده از طلای سفید و الماس

کیف جادینو از هیلدا پالادینو که ارزشی بیش از ۳۸ هزار دلار آمریکا دارد ساخته شده که در طراحی و تولید آن طلای سفید و ۳۹ نگین الماس به کار گرفته شده است. در این طراحی گیره‌های کیف از طلای سفید ساخته شده است.

کد خبر 618175

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار مد و زيبایی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha