سریالی انیمیشنی در هجو خانواده سلطنتی بریتانیا انتقاداتی را از سوی طرفداران این خانواده برانگیخته است. بازیگر نقش شاهزاده هری در این سریال که همسایه او در سانتاباربارا است، معتقد است که این سریال از روی دشمنی ساخته نشده است.

شاهزاده

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از وبسایت سی‌نما، اورلاندو بلوم که در سریال انیمیشن «شاهزاده» (The Prince) شبکه HBO max در نقش شاهزاده هری صداپیشگی کرده، در مقابل انتقادات از این مجموعه طنز حمایت کرد.

این بازیگر ۴۴ ساله که در حال حاضر همسایه شاهزاده هری در سانتاباربارا است، پیش‌تر توضیح داده بود که این سریال نیت بدی ندارد. این سریال زندگی اعضای خانواده سلطنتی را از زاویه دید شاهزاده جورج، جوان‌ترین وارث تاج‌وتخت روایت می‌کند. گری جنتی که چهار نامزدی امی را در کارنامه دارد و به جای شخصیت جورج صداپیشگی کرده، خالق این سریال است.

بلوم آگست سال ۲۰۲۰ به «هالیوود ریپورتر» در مورد پیوستن به این سریال گفته بود: «نمی‌دانم اینستاگرام گری را دیده‌اید یا نه اما او فوق‌العاده شوخ است و به شکلی طنزآمیز و جذاب در مورد خانواده سلطنتی نظر می‌دهد. در ابتدا فکر کردم: «چه احساسی نسبت به این پروژه دارم؟» چون یک بریتانیایی هستم و به ریشه‌هایش افتخار می‌کنم. می‌دانم که برخی این خانواده را دوست دارند و برخی دیگر نه، اما من همیشه آن‌ها را بخشی از میراث و پیشینه خود می‌دانستم. من معمولا با هر کسی شوخی نمی‌کنم، اما این سریال بسیار زیرکانه، بذله‌گو و خوش‌ساخت است. اتفاقا «کیتی [پری]» بخشی از آن را دید و گفت: «باید انجامش دهی. نبوغ‌آمیز است.» انیمیشن آن نیز کار بعضی از بچه‌های «مرد خانواده» (Family Guy) است، بنابراین بسیار سرگرم‌کننده خواهد بود. کیست که خانواده سلطنتی را دوست نداشته باشد؟»

بلوم اضافه می‌کند: «این سریال بدخواهانه یا از روی عناد نیست. گری واقعا روی جای حساس دست می‌گذارد. بسیار باهوش و همگام با روح زمانه است. با این سریال خطر کردم اما وقتی «شاهزاده هری» را ببینم بحثش را پیش می‌کشم، چون نمی‌توانم این کار را نکنم. عجیب است که تردیدی ندارم یک روز او را خواهم دید، بنابر طبیعت جهان، همیشه آدم‌ها را به هم می‌رساند.»

 اورلاندو بلوم در نقش شاهزاده هری، آلن کامینگ در نقش اوون پیشخدمت جورج، فرانسیس دلاتور در نقش ملکه الیزابت، لوسی پانچ در نقش کیت میدلتون، «کاندولا راشد» در نقش مگان مارکل، ایان ریون در نقش شاهزاده ویلیام و سوفی ترنر در نقش شاهدخت شارلوت صداپیشگی کرده‌اند.

بلوم روز گذشته همزمان با پخش سریال در صفحه اینستاگرام خود نوشت: «می‌گویند: «تقلید خالصانه‌ترین فرم چاپلوسی است.» به عنوان یکی از هواداران «مؤسسه» (The Firm) پیشنهاد می‌کنم از این سریال که خانواده سلطنتی را به درستی هجو می‌کند و با عشق ساخته شده لذت ببرید.»

کد خبر 618151

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha