مجموع نظرات: ۱
یکشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۳
۰ نفر

آشنایی با دستگاه لیزر تیتانیوم: یکی از مشکلات رایج بیشتر مردم و به خصوص بانوان داشتن موهای زائد است که زیبایی فرد را تحت تاثیر قرار می‌دهد بنابراین پاکسازی پوست از موهای زائد یکی از پردغدغه‌ترین معضلات زندگی هر بانو محسوب می شود.

image-20210801131718-1.jpeg

رفع موهای زائد به روش های سنتی برای بیشتر افراد بسته به میزان موها می تواند بسیار پر دردسر، خطرناک و با عوارض پوستی خیلی زیاد همراه باشد؛ به همین جهت رفع موهای زائد برای همیشه یکی از آرزوهای هر بانو به شمار می رود. اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که پاکسازی پوستتان از موهای زائد برایتان به یک پروسه رنج آور تبدیل شده، شاید وقت آن رسیده که همه ابزار دفع موهای زائد که در منزل دارید را دور بریزید و به فکر یک راه حل قطعی برای این مشکل باشید.

بر اساس آزمایشات و گزارشاتی که بر روی پوست هزاران نفر با خرید دستگاه لیزر تیتانیوم انجام شده، به این نتیجه رسیدند که این دستگاه یکی از باکیفیت ترین و کارآمدترین دستگاه ها جهت دفع موهای زائد است.

این دستگاه با داشتن هندپیس های بسیار قوی (ابزاری که پزشک در دست گرفته و روی محل درمان قرار می دهد و به واسطه آن قدرت لیزر و طول موج آن را کنترل می کند) عمل دفع موهای زائد را به خوبی انجام می دهد.

البته باید این نکته را متذکر شد که هر هندپیس در دستگاه تیتانیوم ویژگی های خاص و وظایف منحصر به فردی دارد که پزشک معالج بنا به نظری که دارد، می تواند از هر دو آنها به طور ترکیبی استفاده کند.

کار هندپیس ها در لیزر تیتانیوم حمله به ریشه مو و زائل کردن آن به صورت دائمی است؛ این کار نیز از طریق طول موج های قوی که از هندپیس ساطع می شود، انجام می گیرد.

تفاوت دستگاه های دو هندپیس با تک هندپیس

احتمالا برای برخی این سوال به هنگام خرید دستگاه لیزر تیتانیوم پیش آید که تفاوت دستگاه های دو هندپیس با تک هندپیس در چیست؟ در جواب این سوال نیز باید گفت که دستگاه های دارای دو هندپیس قطعا عمر و کیفیت بالاتری نسبت به دستگاه های دارای یک هندپیس دارند و حتی کارایی آنها نیز به طرز قابل توجهی بیشتر است.

این ویژگی ها باعث می شوند تا فروش دستگاه تیتانیوم و دستگاه لیزر پلاتینیوم  نسبت به بقیه بیشتر باشد ضمن اینکه قیمت دستگاه تیتانیوم نیز به دلیل کارایی و کیفیت آن بیشتر برآورد می شود. لازم به ذکر است که این دستگاه یک ویژگی دیگر هم دارد و آن هم طول موج های قدرتمند آن است که هر کدام از آنها برای بخش به خصوصی استفاده می شود.

چقدر طول می کشد تا موهای زائد با دستگاه تیتانیوم رفع شود؟

مدت زمان حذف موهای زائد برای همه افراد یکسان نیست و بستگی به عوامل متعددی همچون نوع و رنگ پوست دارد. به عبارت دیگر، هر چقدر رنگ پوست تیره تر باشد، احتمال طولانی تر شدن مدت زمان یا تعداد جلسات لیزر موهای زائد نیز افزایش پیدا می ‌کند. با وجود این، لیزر تیتانیوم به دلیل داشتن دو هندپیس به طور همزمان نسبت به دستگاه های دیگر مدت زمان کمتری برای دفع مواد زائد صرف می نماید.

 اما به هر حال، طبق گزارشات انجام شده، افراد یا متقاضیان استفاده از این دستگاه لیزر، به دلیل کارایی و کیفیت آن شکایتی از تلف شدن وقتشان یا افزایش تعداد جلسات نشان نداده اند. سرعت بالای دستگاه تیتانیوم یک مزیت دارد و آن هم این است که به بافت های مجاور هیچگونه آسیبی نمی رساند و بنابراین ایمنی بالای این دستگاه برای بافت های بدن باعث شده تا خرید دستگاه تیتانیوم متقاضیان خیلی بیشتری نسبت به دستگاه های لیزر دیگر داشته باشد.

میزان خنک‌کنندگی دستگاه لیزر تیتانیوم

یکی از ویژگی‌هایی این دستگاه لیزر تیتانیوم و دستگاه لیزر الکس دایود که آن را نسبت به بقیه دستگاه ها کارآمدتر کرده، وجود قطعه خنک کننده یا چیلر درون آن است. بدون این قطعه خنک کننده، عوارض لیزر روی بیماران به شکل های التهاب، سوختگی، درد و غیره خود را نشان می‌ دهند و چنین عوارضی قطعا برای متقاضیان چندان خوشایند نخواهد بود.

قطعه خنک کننده ضمن خنک نگه داشتن پوست و جلوگیری از سوختن و ملتهب شدن آن بعد از فرایند لیزر باعث ایجاد حس آرامش و شادی در متقاضیان می شود؛ چراکه هیچ حسی زیباتر از این نیست که متقاضیان بعد از اتمام فرایند لیزر حس داشتن پوست نرم و لطیف را بدون درد و التهاب تجربه کنند.

دستگاه لیزر تیتانیوم اصل ۲۰۲۱، فروش اقساطی

مزایای دستگاه لیزر تیتانیوم

یکی از مزایای مهم دستگاه لیزر تیتانیوم بدون درد بودن آن است؛ تکنولوژی فوق العاده به کار گرفته شده در ساخت و تولید این دستگاه باعث شده که کمترین فشار را به پوست وارد کرده و در نهایت متقاضی به هنگام فرایند لیزر هیچ دردی را احساس نمی کند؛

همچنین وجود قطعه خنک کننده یا چیلر در این دستگاه التهابات ناشی از لیزر را به حداقل ممکن می رساند.یکی دیگر از مزایای دستگاه تیتانیوم که متقاضیان استفاده از آن را بسیار زیاد کرده است حذف و از بین بردن لکه ها و ضایعات پوستی در کنار حذف موهای زائد است.

بنابراین متقاضیان در صورت وجود چنین ضایعاتی می توانند با پزشک خود در مورد رفع آنها با استفاده از دستگاه تیتانیوم صحبت کنند.

در صورتی می توان گفت که یک دستگاه لیزر عالی و ایده آل است که دستگاه بتواند عمل موزدایی را به صورت تمام و کمال انجام دهد. لیزر تیتانیوم با طول موج های قدرتمندی که دارد تمامی فولیکول‌ های موها را تحت تاثیر قرار داده و در چند جلسه با تجویز پزشک فرد متقاضی به طور کامل از شر موهای زائد خود خلاص می شود.

در حالی که برخی دستگاه‌ها عمل از بین بردن فولیکول ها به صورت یکی در میان صورت می ‌گیرد و فرد پس از مدتی شاهد رشد مجدد موهای زائد خود خواهد بود.

•          عوارض استفاده از دستگاه لیزر تیتانیوم

همانطور که قبلا گفته شد هر دستگاه لیزری عوارض و معایبی به همراه دارد. در مورد لیزر تیتانیوم تا به حال عارضه به خصوصی که متقاضیان را دلسرد و ناراضی کند گزارش نشده؛ به جز چند مورد التهاب و کوفتگی که کاملاً طبیعی است.

لازم به ذکر است که در صورت بروز هر گونه التهاب یا ورم، استفاده از کمپرس آب یخ مشکل را حل می کند.

بنابراین به جرأت می‌ توان گفت که دستگاه لیزر تیتانیوم هیچ گونه عارضه التهابی شدید یا غیرقابل جبران برای استفاده‌ کنندگان ایجاد نمی کند. شاید به همین دلیل است که قیمت دستگاه لیزر تیتانیوم نسبت به بقیه دستگاه های لیزر بالاتر است.

چروک شدن پوست :

عارضه دیگری که بعد از لیزر ممکن است برای فرد ایجاد شود، چروک شدن پوست در محل لیزر است. البته این عارضه از هر هزار نفر ممکن است برای یک نفر ایجاد شود. سرعت کار و مدیریت فرایند لیزر احتمال ایجاد شدن چنین عارضه ای را به صفر می رساند. در صورت مشاهده عارضه چروک شدن پوست حتما با پزشک معالج برای رفع آن مشورت کند.

دستگاه لیزر تیتانیوم اصل ۲۰۲۱، فروش اقساطی

با وجود اینکه دستگاه لیزر تیتانیوم دارای قطعه خنک کننده یا همان چیلر است، ولی بسته به نوع پوست و میزان نازک بودن پوست در محل لیزر ممکن است عارضه سوختگی برای فرد ایجاد شود. این اتفاق نیز بسیار نادر بوده و برای تعداد معدودی از افراد ممکن است رخ دهد. پزشک معالج در صورت سوختگی پوست، سریعا در جهت درمان آن می بایست اقدام کند قبل از اینکه شدت آن بیشتر شود.

یک دستگاه لیزر می بایست دارای قابلیت های بی شماری باشد تا بتوان از آن برای تمامی نواحی بدن استفاده کرد. در گذشته کارایی دستگاه های لیزر بسیار محدود و در حد از بین بردن موهای نازک بدن بود.

این کارایی ضعیف، استفاده از آنها را برای از بین بردن موهای نواحی مختلف بدن که موهای ضخیم تری دارد امکان پذیر نمی کند.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و تولید دستگاه های فوق العاده قدرتمند مثل دستگاه تیتانیوم، این مشکل دفع موهای زائد به کلی حل شده است. این دستگاه لیزر امروزه در همه جای جهان مورد استفاده قرار می گیرد

به طوریکه خرید دستگاه تیتانیوم به یکی از ملزومات بیشتر کلینیک ها تبدیل شده است. با استفاده از این دستگاه، امکان دفع موهای زائد تمام نواحی بدن از قبیل پشت لب، ابروها، شکم، کمر، دست و پا، زیر شکم و بیکینی فراهم شده است.

سفارش دستگاه تیتانیوم

در این بخش به بررسی متقاضیان خرید دستگاه لیزر تیتانیوم titanium alma می پردازیم و در واقع سوال این است که چه افراد یا نهادهایی اقدام به خرید چنین دستگاهی می کنند؟ معمولاً متخصصین پوست و مو اولین ارگانی هستند که برای مطب خود اقدام به خرید دستگاه تیتانیوم می کنند.

از آن جهت که این افراد متقاضیان زیادی برای استفاده از این دستگاه دارند بنابراین می ‌توان گفت یکی از ملزومات هر مطب پوست و مو داشتن یک  دستگاه لیزر موهای زائد است.از آنجایی هم که لیزر تیتانیوم برای رفع ضایعات پوستی نیز مورد استفاده قرار می گیرد بنابراین وجود این دستگاه در مطب یک متخصص پوست و مو یک امر ضروری تلقی می ‌شود.

کلینیک تخصصی پوست و مو

رایج ترین مراکز، کلینیک های تخصصی پوست و مو هستند که برای متقاضیان خود اقدام به خرید دستگاه لیزر تیتانیوم می کنند. از آنجایی که در این کلینیک ها انواع مراقبت های پوستی اعم از موزدایی، پاکسازی پوست از لک و ضایعات پوستی مثل جای جوش، اسکار، خال و غیره صورت می گیرد بنابراین خرید دستگاه لیزر تیتانیوم برای آنها لازم و ضروری است تا بتوانند نیاز مشتریان خود را تامین کنند.

دیده می شود که در برخی مراکز زیبایی مثل آرایشگاه ها خرید دستگاه لیزر تیتانیوم صورت می گیرد. برخی از این مراکز با گذراندن دوره های استفاده از دستگاه لیزر و موزدایی مشتریان خاص خود را دارند. تقریباً هم می توان گفت که این مراکز هزینه ‌های کمتری بابت لیزر موهای زائد از مشتریان خود دریافت می ‌کنند؛

بنابراین مشتریان زیادی هم دارند. ولی باید دقت کرد که هر مرکز زیبایی نمی‌تواند کار به این دقت و سختی را به درستی انجام دهد و بهتر است برای انجام فرآیند لیزر و موزدایی به مراکز تخصصی، کلینیک ها و مطب ها مراجعه کرد.

مشاوران :

سرکار خانـم صمصـامـی ۹۵۳۴ ۷۸۶ ۰۹۱۲

آقـای مهندس کریـمــی ۰۵۳۹ ۷۷۹ ۰۹۱۲

کد خبر 618081

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha