پیشکسوت پرسپولیس به قهرمانی سرخ‌پوشان اشاره کرد و بهترین بازیکن لیگ بیستم را انتخاب کرد.

محمود خردبین

به گزارش همشهری‌آنلاین، محمود خردبین، پیشکسوت و سرپرست سابق پرسپولیس درخصوص قهرمانی سرخ‌پوشان پایتخت به خبر ورزشی گفت: خیلی خوشحالم که پرسپولیس قهرمان شد و باز هم ثابت کرد بهترین تیم ایران است. نکته مهم این بود که پرسپولیس اجازه نداد سرنوشت قهرمانی‌اش به بازی‌های دیگر گره بخورد.

پیشکسوت پرسپولیس به سخت‌ترین قهرمانی سرخ‌پوشان اشاره کرد و افزود: لیگ هفتم خیلی وحشتناک بود. سرنوشت قهرمانی به هفته آخر و بازی مستقیم ما با سپاهان کشیده شد. درحالی که همه خود را برای سوت پایان بازی آماده می‌کردند ناگهان در دقیقه ۹۷ سپهر حیدری آن گل تاریخی را زد و بلافاصله برای شادی پس از گل آمد بغل من! یک قراری بین من و سپهر حیدری بود و هرگز آن روز را فراموش نخواهم کرد. 

خردبین به تمجید از عملکرد اخیر مدافع جوان پرسپولیس پرداخت و اظهار کرد: این اواخر بازی این پسر فرشاد فرجی من را سورپرایز کرد. خیلی با اعتماد به نفس بالا در کنار کنعانی‌زادگان توپ می‌زد. من فکر می‌کنم فرجی فصل آینده حرف‌های بیشتری برای زدن داشته باشد.

پیشکسوت پرسپولیس درخصوص بهترین بازیکن این فصل سرخ‌ها تصریح کرد: سیدجلال حسینی نه تنها بهترین مدافع فصل بوده بلکه بهترین بازیکن لیگ بیستم هم بوده است البته با تقدیر از احمد نوراللهی. از احمد نوراللهی که عملکرد فوق العاده‌ای داشت گفتم و حالا می‌خواهم از احسان پهلوان شماره ۱۴ پرسپولیس یاد کنم. او فوتبالیستی زحمتکش و بی‌ادعا نشان داد که خیلی برای موفقیت تیمش می‌دود و زحمت می‌کشد.

کد خبر 618066

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha