یکشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۴
۰ نفر

ادعای تقلب در انتخابات آمریکا از سوی ترامپ باعث شده رقمی قابل توجهی به حساب کمیته های اقدام سیاسی رئیس جمهور آمریکا از سوی هوادارنش واریز شود، کمیته‌های سیاسی ترامپ، هواداران خود را با ادعای بی‌اساس تقلب در انتخابات تهییج کردند تا پول بیشتری دریافت کنند و اکنون تقریباً مبلغی به اندازه کمیته ملی جمهوری‌خواهان جمع آوری کرده‌اند.

ترامپ

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از آکسیوس، بر اساس پرونده‌های کمیسیون انتخابات فدرال که روز شنبه منتشر شد، کمیته‌های اقدام سیاسی ترامپ (PAC) در نیمه اول سال ۲۰۲۱ بیش از ۸۲ میلیون دلار جمع آوری کردند.

برای رئیس جمهور سابق که از حضور در شبکه‌های اجتماعی مهم محروم شده، این مبلغ قابل توجهی است و نشان می‌دهد که او توانایی جمع‌آوری و به کارگیری مبالغ هنگفتی را برای سومین نامزدی ریاست جمهوری دارد.

این در حالیست که هیچ رئیس جمهور سابق دیگری تا کنون چنین حجمی از کمک‌های مالی را در حوزه‌های سیاسی استفاده نکرده است.

کمیته‌های سیاسی ترامپ، هواداران خود را با ادعای بی‌اساس تقلب در انتخابات تهییج کردند تا پول بیشتری دریافت کنند و اکنون تقریباً مبلغی به اندازه کمیته ملی جمهوری‌خواهان جمع آوری کرده‌اند.

بر اساس اظهارات نمایندگان وی، کمیته‌های سیاسی وابسته به ترامپ از ابتدای سال جاری میلادی (۲۰۲۱) تا ماه پیش، از ۳.۲ میلیون کمک مالی که رقمی نزدیک به ۸۲ میلیون دلار دارد جمع آوری کردند.

در حال حاضر این کمیته‌ها تقریباً ۱۰۲ میلیون دلار پول نقد در دست دارند و این سرمایه هنگفت تا کنون نگه داشته شده و این نخستین بار است که خبری از بودجه PAC ها منتشر می‌شود.

کمیته عملیات سیاسی ترامپ هنوز هم در حال ارسال پیامک‌های متمرکز و روزانه برای جمع آوری کمک‌های از حامیان وی است.

کد خبر 618039
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آمریکا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha