رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از کشف راز قتل مربی بدنسازی خبر داد که از ۴ فروردین امسال مفقود شده بود.

قتل

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، سردار علیرضا لطفی رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ در تشریح جزئیات این خبر گفت: پانزدهم تیر امسال زن میانسالی به کلانتری ۱۱۳ بازار مراجعه کرده و اعلام کرد که پسر ۲۳ ساله‌اش به نام فرید که مربی بدنسازی است از چهارم فروردین ناپدید شده است. او همچنین این ادعا را به نقل همسر فرد مفقودی مطرح کرد که فرید به دلیل قتل دو نفر از دوستانش متواری شده و در این مدت چند باری از طریق فضای مجازی با همسرش در ارتباط بوده است.

او با بیان اینکه با شکایت زن ۵۷ ساله، کارآگاهان اداره چهارم پلیس آگاهی پایتخت وارد عمل شده و در نخستین گام به سراغ شهناز، همسر فرید رفتند، گفت: همسر فرید ادعا کرد، شب قبل از ناپدید شدن فرید، دو نفر از دوستانش به منزل آنان رفته و پس از شرب ‌خمر سوار ماشین شده با هم قرار استخراج عتیقه‌جات گذاشتند. سپس به حوالی جاده ساوه رفته‌اند اما پس از حضور در آنجا با چند نفر دیگر در آن محل درگیر شده که در جریان آن فرید دو نفر را با ضربات چاقو به قتل رسانده و سپس متواری شده است.

لطفی با اشاره به اظهارات همسر فرید ادامه داد: او همچنین مدعی شد که فرید قبل از فرار از یکی از دوستانش خواسته تا همسرش را به منزل برساند اما در طول مسیر خودروی آنها به کانال آب سقوط کرده و آن را با جرثقیل از کانال خارج کردند. این زن همچنین مدعی شد که دیگر فرید را ندیده و چند باری تنها از طریق فضای مجازی با او صحبت کرده است.

پیدا شدن سرنخ‌هایی از روز مفقود شدن فرید

رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ افزود: در پی اظهارات زن جوان، کارآگاهان اداره چهارم پلیس آگاهی پس از هماهنگی قضایی راهی خانه فرید شدند. در بازرسی از خانه فرید با توجه به گذشت چهار ماه از ناپدید شدن مرد جوان هیچ مدرکی به دست نیامد. اما در تحقیقات از همسایگان سرنخ‌هایی از روز مفقود شدن فرید به دست آمد. 

او ادامه داد: یکی از همسایه‌ها به تیم تحقیق گفت در تاریخ چهارم فروردین و حوالی نیمه‌شب مردی ناشناس را پشت فرمان خودروی فرید و در حال خروج از پارکینگ دیده است. همسر فرید به این مرد گفته که فرید به دلیل مصرف مشروبات الکلی حالش بد شده و در حال انتقال او به بیمارستان هستند. همچنین در ادامه تحقیقات نیز مشخص شد مرد جوان با همسرش اختلاف زیادی داشته و دو بار از او جدا شده که با وساطت خانواده و به خاطر بچه‌اش دوباره با شهناز زندگی کرده است.

رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: از طرفی از دوستان فرید و مرد جوانی که شهناز مدعی بود او را به خانه رسانده‌اند نیز خبری نبود. زمانی که تیم تحقیق مدارک و شواهد را در کنار هم قرار داد فرضیه قتل فرید و داستان‌سرایی از سوی همسرش مطرح شد و به مرور زمان قوت بیشتری به خود گرفت. در همین راستا نیز شهناز بازداشت شد.

وی ادامه داد: با بازداشت شهناز گرچه او باز هم مدعی بود که فرید به خاطر دو قتل از مرز خارج شده، اما درنهایت به جنایت اعتراف کرد و گفت که مدتی قبل با مردی به نام حامد که از فعالان حوزه مدلینگ بود در فضای مجازی آشنا شده و پس از درخواست برای عکاسی از دخترش و ساخت صفحه‌ای برای او، رابطه میان این دو افزایش یافته است. به سبب همین صمیمیت نیز از کتک‌ها و رفتارهای بد فرید برای او گفته است. 

لطفی با اشاره به اعترافات این زن ادامه داد: در روز حادثه حامد از فرید خواست که برای صحبت به یکی از اتاق‌ها بروند و ناگهان صدای درگیری از داخل اتاق شنیده شد و شهناز فورا وارد اتاق شده و دیده که حامد با چاقو فرید را کشته است. بعد هم جسد را از خانه خارج کردند و دیگر از حامد خبری ندارند چرا که او این زن و فرزندش را تهدید کرده بود که اگر رازی از قتل برملا شود، آنها را خواهد کشت. 

اعتراف مدل اینستاگرامی 

وی با بیان اینکه حامد نیز شناسایی و دستگیر شد، گفت: حامد که تصور نمی‌کرد دستگیر شود و به شدت شوکه شده بود در تحقیقات به جرم خود اعتراف کرد و گفت که پس از آشنایی با شهناز چند بار او را ملاقات کرده تا اینکه در روز حادثه از او درخواست کمک کرد تا با همسرش در خصوص ضرب و شتمش صحبت کند. متهم نیز حوالی ساعت هفت عصر به خانه آنها رفته و شوهرش را در حالی که به حالت بیهوش روی زمین افتاده بود مشاهده کرده و در این حین شهناز از او خواسته تا یک ویلچر تهیه کند. این مرد نیز حدود ساعت سه صبح با تهیه ولیچر به خانه شهناز برگشت. شهناز که از بیدار شدن شوهرش که بیهوش شده بود وحشت داشت چهار ضربه چاقو به پهلو شکم و قفسه سینه او زد و همان لحظه تصمیم سوزاندن جسد در بیایان‌های پرند را گرفته است.

لطفی با بیان اینکه این زن و مرد جسد را به بیایان‌های پرند انتقال داده و در آنجا به آتش کشیدند، گفت: در مسیر بازگشت نیز به دلیل خستگی و بیخوابی کنترل ماشین از دست حامد خارج و ماشین وارد کانال آب شد که با تماس به چرثقیل آن را خارج کرده و خودرو را به تهران منتقل کرده‌اند.

وی در پایان گفت: با اعتراف متهمین تیمی از کارآگاهان راهی محل شده و استخوان‌هایی را کشف و در اختیار پزشکی قانونی قرار دادند تا مشخص شود که استخوان‌ها متعلق به مقتول بوده است و تحقیقات جنایی برای کشف زوایای پنهان پرونده از سوی کارآگاهان اداره دهم همچنان ادامه دارد.

کد خبر 617914

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha