امروز قیمت هر قطعه سکه تمام‌ بهار آزادی طرح جدید (امامی) به ۱۱ میلیون و ۵۶۳ هزار تومان رسید که نسبت به روز کاری گذشته ۴۵۴ هزار تومان افزایش قیمت داشت.

طلا

به گزارش همشهری ‌آنلاین، همزمان با افزایش قیمت دلار در بازار داخلی و همچنین با توجه به افزایش قیمت طلای جهانی و همچنین پیش بینی افزایش بیشتر قیمت آن، قیمت طلا و سکه در بازار داخلی افزایش یافت.

امروز، شنبه (۹ مرداد ۱۴۰۰) در حدود ساعت ۱۴ و ۳۰ قیمت هر قطعه سکه تمام ‌بهار آزادی طرح جدید (امامی)  به ۱۱میلیون و ۵۶۳ هزار تومان رسید که نسبت به روز کاری گذشته ۴۵۴ هزار تومان افزایش قیمت داشت.

اما امروز هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با قیمت ۱۱ میلیون و ۱۰۲ هزار تومان معامله شد که نسبت به روزکاری گذشته ۴۰۰ هزار تومان گران تر شد.

نیم‌سکه بهار آزادی نیز با قیمت ۵ میلیون و ۹۸۰ هزار تومان معامله شد که قیمت آن نسبت به روز کاری گذشته ۷۵ هزار تومان افزایش یافت.

ربع‌سکه بهارآزادی نیز امروز با قیمت ۳ میلیون و ۸۲۰ هزار تومان معامله شد که قیمت آن نسبت به آخرین روز کاری گذشته ۱۴۰ هزار تومان بیشتر شد.

قیمت هر سکه یک گرمی نیز به ۲ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان رسید که  ۹۰ هزار تومان نسبت به روز کاری گذشته گران تر شد.

قیمت هرگرم طلای ۱۸ عیار نیز به یک میلیون و ۱۲۲ هزار تومان رسید که  نسبت به روز کاری گذشته ۳۴هزار تومان افزایش قیمت داشت.

امروز قیمت اونس جهانی طلا نیز ۱۸۱۴ دلار اعلام شد.

کد خبر 617858

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha