پنجشنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۶:۱۴
۰ نفر

فرهنگسرای قرآن نخستین مدرسه مجازی حفظ قرآن را در سامانه «قرآن لند» برای ایجاد انس و الفت بیشتر با قرآن و همچنین بهره‌مندی از برکات معنوی این کتاب آسمانی راه‌اندازی کرده است.

منطقه12

این مدرسه با مشارکت مؤسسه پیام غدیر، با مخاطبان جدید از سه دبیرستان و یک دبستان افتتاح می‌شود. دبیرستان‌های روشنگر، دبیرستان راه زینب(س) و دبیرستان حکمت و دبستان دوره دوم نرجس مخاطبان جدیدی هستند که تابستان ۱۴۰۰ جزء سی‌ام را حفظ و از مهر ماه عضو رسمی مدرسه مجازی حفظ قرآن خواهند شد. مدرسه مجازی حفظ قرآن کریم به‌صورت آنلاین در سامانه آموزش قرآن لند به نشانیquranland. net فعالیت‌های خود را به‌صورت آزمایشی با شاگردان دو دبیرستان آغاز کرد و در حال حاضر آماده برگزاری کلاس‌های کاملاً تخصصی و همکاری با سایر مدارس مختلف کشور است.

مدیران مدارس و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سامانه قرآن لند از جزئیات این کلاس‌ها مطلع شده و در صورت نیاز و اعلام علاقه‌مندی، برای شاگردان آنها نیز این دوره‌ها برگزار می‌شود. شهروندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن واحد آموزش فرهنگسرای قرآن 55788534 تماس بگیرند یا به صفحه اینستاگرام فرهنگسرای قرآن به نشانیfarhangsara. quran یا سامانه قرآن لند مراجعه کنند. 

کد خبر 617812

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha