دبیر ستاد مقابله با کرونای استان مازندران گفت: در حال حاضر ۳ هزار و ۳۶ بیمار کرونایی در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی بابل و مازندران بستری هستند که ۶۳۹ نفر از این تعداد جدید و فقط مربوط به ۲۴ ساعت گذشته است.

کرونا در ایران

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایلنا، سید عباس موسوی دبیر ستاد مقابله با کرونا استان مازندران، در خصوص آخرین وضعیت شیوع کرونا در مازندران گفت:در حال حاضر 3 هزار و ۳۶ بیمار کرونایی در بیمارستان ها و مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی بابل و مازندران بستری هستند که ۶۳۹ نفر از این تعداد جدید و مربوط به ۲۴ ساعت گذشته است.  

او ادامه داد: حال ۳۸۰ بیمار وخیم است که در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

وی گفت: براساس آخرین رنگ‌بندی کرونایی مناطق مختلف کشور در سامانه ماسک وزارت بهداشت، ۵ شهرستان استان مازندران شامل سوادکوه شمالی، عباس‌آباد، نکا، کلاردشت و گلوگاه وارد وضعیت قرمز کرونایی شده اند. به این ترتیب از امروز تعداد ۲۰ شهرستان مازندران در وضعیت قرمز و ۲ شهرستان در وضعیت نارنجی قرار دارند.

موسوی ادامه داد: شهرستان‌های وضعیت قرمز استان شامل پنج شهر ساری، قائم‌شهر، جویبار، سوادکوه، بابل، بهشهر، بابلسر، فریدونکنار، آمل، محمودآباد، نور، نوشهر، چالوس، تنکابن و رامسر، سوادکوه شمالی، عباس آباد، نکا، کلاردشت و گلوگاه و شهرستان‌های وضعیت نارنجی نیز شامل میاندورود و سیمرغ است.

کد خبر 617750

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بهداشت و درمان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha