هفته پایانی رقابت‌های المپیک برای کاروان ایران نوید روزهای خوب را می‌دهد. جایی که نمایندگان ایران در رشته‌های وزنه‌برداری، کاراته، کشتی آزاد و کشتی فرنگی باید به مصاف رقبای خود بروند.

تیم ملی کشتی فرنگی

به گزارش همشهری‌آنلاین، در ابتدای این هفته امیدبخش، شاگردان محمد بنا در وزن‌های ۶۰ و ۱۳۰کیلوگرم امروز رقبای خود را می‌شناسند و از صبح یکشنبه روی تشک خواهند رفت. رقابت‌های کشتی در رشته فرنگی با مبارزه علیرضا نجاتی در وزن ۶۰کیلوگرم و امین میرزازاده در ۱۳۰کیلوگرم آغاز می‌شود.

۲ نماینده ایران ساعت ۹صبح روز یکشنبه به روی باسکول وزن‌کشی خواهند رفت و سپس از ساعت ۱۱ کار خود را آغاز خواهند کرد. هر ۲ نماینده ایران شانس مدال محسوب می‌شوند.

نجاتی در آخرین مسابقات جهانی که در سال ۲۰۱۹ برگزار شد خوش درخشید و توانست با ۱۹سال سن مدال برنز جهان را در رده بزرگسالان کسب کند و حالا با تجربه‌ای که در ۲سال گذشته به‌دست آورده بالا رفتن از سکوی المپیک برای او دور از دسترس نیست.

امین میرزازاده جوان هم با درخششی که در تورنمنت لهستان داشت محمد بنا را مجاب کرد تا دوبنده تیم ملی را در دسته فوق‌سنگین به او بدهد. میرزازاده مدال طلای آسیا را در کارنامه دارد و اگر کمی در قرعه‌کشی خوش‌شانس باشد او هم جزو شانس‌های مدال محسوب می‌شود. در این وزن علاوه بر رضا کایپ ترک که چندین مدال جهانی و المپیک را در کارنامه خود دارد میخایین لوپز کوبایی دارنده ۳مدال طلای المپیک هم برای کسب چهارمین طلای خود پس از ۳سال دوری از کشتی به توکیو آمده است. این  ۲ نفر مدعیان اصلی این وزن محسوب می‌شوند.

کد خبر 617742
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha