بیل د بلازیو، شهردار نیویورک قصد دارد برای ترغیب کردن مردم شهر به واکسیناسیون کرونا جایزه ۱۰۰ دلاری به افرادی که واکسن می‌زنند، بدهد.

VACCINE

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از آسوشیتدپرس شهردار نیویورک روز چهارشنبه با اعلام این موضوع در یک کنفرانس خبری گفت: «دیگر از این بهتر نمی‌شود.»

این پاداش نقدی از روز جمع به  ساکنان شهر و کارکنانی که در محل‌های واکسیناسیون کرونای شهرداری برای واکسن زدن وقت بگیرند، داده می‌شود.

به گفته یکی از مقامات شهری در این کنفرانس خبری افرادی که برای دریافت نخستین دوز واکسن مراجعه می‌کنند یا از طریق پست کارت نقدی دریافت خواهند کرد یا یک کارت دیجیتال از طریق ای‌میل برایشان صادر خواهد شد.

هنگامی که از دبلازیو درباره کسانی که قبلا واکسینه شده‌اند، سوال شد گفت از آنها به خاطر انجام دادن «کاری درست» متشکر است.

او گفت: «کار درستی را برای خودتان، برای خانواده‌تان و برای جامعه‌تان انجام داده‌اید. شمار کار درستی انجام داده‌اید و پاداش‌تان هم این است که خودتان را با این کار مصون و زنده نگاه داشته‌اید. اما ما در می‌کنیم مقدار زیادی اطلاعات نادرست درباره واکسن‌ها به خصوص از طریق رسانه‌های اجتماعی منتشر شده است که اصلا حقیقت ندارد. ما باید کار زیادی برای غلبه بر آنها انجام دهیم.

بیش از ۹ میلیون دوز واکسن کرونا در شهر نیویورک تزریق شده است. شهردار نیویورک گفت بیش از ۵۹ درصد جمعیت شهر دست کم یک دوز واکسن دریافت کرده‌اند، اما این مقدار کافی نیست.

کد خبر 617460

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار پزشکی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha