کتاب های «آسیب شناسی نظام درآمدی شهرداری ها در ایران با تاکید بر تجربه شهرداری تهران» و «دستورالعمل طراحی خیابان کامل تورتنو» توسط مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران منتشر شدند.

کتاب مدیریت شهری

به گزارش همشهری آنلاین، کتاب های «دستورالعمل طراحی خیابان کامل تورتنو» به ترجمه محمد جهاد جلالی زاده، محمدرضا یاس کندی، حمیدرضا مظاهری، مهدی شکرگذار، خدایار بنداریان، زینب ملازاده و پیام یزدی و کتاب «آسیب شناسی نظام درآمدی شهرداری ها در ایران با تاکید بر تجربه شهرداری تهران» به نویسندگی دکتر بهروز هادی زنور توسط مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران منتشر شدند.

کتاب «دستورالعمل طراحی خیابان کامل تورتنو» رویکردی پالایش شده را برای طراحی خیابان مطرح می کند و بر این نکته تأکید می کند که خیابان باید بصورت ایمن برای تمامی کاربران قابل استفاده باشد و موجب تقویت و ارتقاء هویت و محیط محله شود. دستورالعمل نگاشته شده برگرفته از این اصل است که تمامی خیابان ها متفاوت بوده و استفاده از یک راه حل برای تمامی خیابان ها کافی نیست. لذا طراحی خیابان باید با توجه به نیازهای خاص و فرصت هایی که بافت و محیط هر محله، کاربری ها و کاربران فعلی و آینده صورت پذیرد.

کد خبر 617344

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha