قرعه‌کشی مرحله نیمه‌نهایی جام‌حذفی ایران روز گذشته برگزار شد و عددی که نصرالله عبداللهی سرپرست استقلال از ظرف خارج کرد حکم به رویارویی مجدد فرهاد مجیدی و امیر قلعه‌نویی داد.

مجیدی و قلعه‌نویی

به گزارش همشهری‌آنلاین، ۴ تیم استقلال، فولاد، گل‌گهر و ملوان تا این مرحله پیش آمده‌اند که روز گذشته مراسم قرعه‌کشی با حضور نمایندگان این ۴ تیم برگزار شد.

در نهایت ۲ تیم فولاد و ملوان به یکدیگر برخورد کردند و گل‌گهر سیرجان هم حریف استقلال شد. فرهاد مجیدی سال گذشته در مرحله یک‌چهارم نهایی به سپاهان و امیر قلعه‌نویی خورد که این تیم را ۲ بر صفر در تهران شکست داد. امسال این دو نفر یک مرحله دیرتر به هم رسیدند و در مرحله نیمه‌نهایی برای صعود به فینال پیکار می‌کنند. جالب اینکه فصل گذشته مجیدی با فاصله‌ چند روز در بازی لیگ هم قلعه‌نویی را برد و امسال هم بازی استقلال و گل‌گهر همین ۴ هفته قبل با نتیجه ۲ بر صفر به سود استقلال و مجیدی به پایان رسید.

به‌دلیل میزبانی گل‌گهر در مرحله قبل و میهمانی استقلال در داربی تهران، برای میزبانی این بازی قرعه‌کشی انجام نشد و آبی‌پوشان در ورزشگاه آزادی میزبان مسابقه خواهند بود. اما برای میزبانی دیگر بازی نیمه‌نهایی قرعه‌کشی انجام شد و تیم فولاد به میزبانی رسید. به این ترتیب روز ۱۳ مرداد یعنی ۵ روز بعد از برگزاری هفته پایانی لیگ بیستم استقلال و گل‌گهر در تهران و فولاد و ملوان در اهواز به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

برندگان این دو مسابقه ۴ روز بعد یعنی ۱۷ مردادماه فینال جام‌حذفی را برگزار می‌کنند تا پرونده فصل جاری مسابقات فوتبال در ایران بسته شود.

کد خبر 617027
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha