سرای محله سبلان به تازگی با هدف مشارکت جمعی، تأمین اوقات فراغت شهروندان و تأکید بر مناسبت‌های جهانی مؤثر بر زندگی روزمره، جشنواره فرهنگی و هنری به مناسبت روز جهانی «گفت‌وگو و تعامل سازنده با جهان و نقش گردشگری» برگزار می‌کند.  

قنات

«محمد بنی حسن» معاون اجتماعی و فرهنگی شهردار منطقه ۸ با یادآوری این موضوع درباره نحوه اجرای این جشنواره می‌گوید: «این جشنواره به مناسبت روز جهانی گفت‌وگو و تعامل سازنده با جهان برای شهروندان توسط سرای محله سبلان تدارک دیده شده و شهروندان می‌توانند آثار خود را با موضوع تعامل سازنده با جهان و نقش گردشگری برای سرای محله ارسال کنند.»
 او ادامه می‌دهد: «شهروندان می‌توانند آثار خود را در قالب عکس، نقاشی متن و فیلم کوتاه تا روز ۲۰ مرداد ماه ارسال کنند. در پایان جشنواره به آثار برتز جوایزی به رسم یاد بود اهدا می‌شود.»
معاون اجتماعی و فرهنگی شهردار منطقه ۸ درباره سایر شرایط شرکت در جشنواره «گفت‌وگو و تعامل سازنده با جهان و نقش گردشگری» می‌گوید: «علاقه مندان باید آثار خود را به نشانی اینستاگرام sabalan‌ـ sarayemahale و شماره ۰۹۹۱۴۹۷۳۷۱۶ بفرستند. این جشنواره از اواسط تیر ماه آغاز شده و تا ۲۰ مرداد ماه ادامه دارد.  
 

کد خبر 616776

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha