سرخ ها ۳ امتیاز مهم دیگر را در یک هفته به پایان رقابت ها به دست آوردند تا با این نتیجه ۶۴ امتیازی شده و با دوامتیاز اختلاف در صدر جدول قرار بگیرند.

پرسپولیس

 به گزارش همشهری آنلاین پرسپولیس در شبی که می رفت برابر تراکتور در آزادی غافلگیر شود بازگشت بزرگی داشت و با نتیجه ۳ بر یک به پیروزی رسید.

سرخها در نیمه اول این بازی چند موقعیت خوب گلزنی داشند که آنها را از دست  دادند. در شبی که مشخص نشد چرا مهدی عبدی با وجود گلزنی در بازی برابر ماشین سازی روی نیمک نشسته بود.

در نهایت این بازی در نیمه اول با نتیجه بدون گل به پایان رسید.

در نیمه دوم پیمان بابایی در دقیقه ۵۰ دیدار پرسپولیس و تراکتور برای تیم میهمان گلزنی کرد تا دروازه سرخ‌پوشان پس از ۳۷۱ دقیقه در لیگ برتر باز شود. آخرین بار در دقیقه ۳۹ دیدار با گل‌گهر دروازه پرسپولیس باز شده بود.


اما بعد از این گل سرخ ها حملات پرعداد خود را آغاز کردند تا اینکه در دقیقه ۶۴ پرسپولیس روی پاس گل ترابی و شوت مهدی عبدی به گل رسید و مجددا بازی مساوی شد. چهار دقیقه بعد و در دقیقه ۶۸ احمد نوراللهی با شوت خود از پشت محوطه جریمه که به مدافع تراکتور خورد و تغییر جهت داد، گل دوم پرسپولیس را به ثمر رساند و کامبک پرسپولیسی ها تکمیل شد.

در دقیقه ۷۴ ضد حمله تند و تیز پرسپولیس و ارسال مهدی ترابی به روی دروازه با ضربه قیچی برگردان شهریار مغانلو همراه بود که این بار با اختلاف بسیار اندک از بالای دروازه به بیرون رفت. با حملات پردامنه پرسپولیس، فیروز کریمی که از عملکرد شاگردانش عصبی بود، به شدت آن ها را با کلمات نامناسبی مورد انتقاد قرار داد.

در دقیقه ۸۰، در حالی که شهریار مغانلو در حال تک به تک شدن با محمدرضا اخباری بود، مدافع تراکتور او را با خطا متوقف کرد و داور به دادن یک کارت زرد اکتفا کرد. امید عالیشاه این ضربه ایستگاهی را به خوبی به سمت دروازه اخباری زد که این دروازه بان به سختی توپ را دفع کرد و به کرنر فرستاد.

در چهارمین دقیقه وقت‌های تلف شده بازی، مهدی عبدی با انجام یک کار انفرادی زیبا، گل سوم تیمش را هم به ثمر رساند تا سرخ ها ۳ امتیاز مهم دیگر را در یک هفته به پایان رقابت ها به دست بیاورند. پرسپولیس با این نتیجه ۶۴ امتیازی شد و با دوامتیاز اختلاف  در صدر جدول قرار گرفت.

کد خبر 616709

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha