قهرمانی این دوره از رقابت‌های لیگ برتر اهمیت زیای برای دو کاپیتان پرسپولیس و سپاهان دارد چرا که شاید فصل آینده خبری از جلال حسینی و احسان حاج‌صفی در این دو تیم نباشد.

فوتبال

به گزارش همشهری‌آنلاین، نبرد پرسپولیس و سپاهان برای کسب عنوان قهرمانی در لیگ بیستم به ۲ قدم پایانی رسیده است؛ به جایی که سرخپوشان تهرانی باید با تراکتور و پیکان مصاف بدهند و طلایی‌پوشان اصفهانی هم باید با ذوب‌آهن و استقلال دیدار کنند. کورس قهرمانی امسال بسیار جذاب و تماشایی دنبال شد و احتمالا برای نخستین بار در تاریخ لیگ برتر، نایب‌قهرمانی خواهیم داشت که از میانگین کسب ۲ امتیاز در هر بازی عبور کرده است.

پرسپولیس برای ثبت نخستین گلات یا پنجگانه قهرمانی در لیگ برتر لحظه‌شماری می‌کند و سپاهان هم در پی پاره کردن نوار موفقیت‌های این تیم است. اگر قرمزها امسال هم جام قهرمانی را بالای سر ببرند، با ۷ قهرمانی در لیگ برتر دست‌نیافتنی‌تر خواهند شد و فاصله خود با سپاهان را به ۲ قهرمانی افزایش می‌دهند. از سوی دیگر رقابت تمام‌عیار ۲ باشگاه در حالی است که شاید قهرمانی در این فصل برای کاپیتان‌های نام‌آشنا و کهنه‌کار پرسپولیس و سپاهان هم شرایط ویژه‌تری داشته باشد. چه بسا این آخرین فرصت جلال حسینی و احسان حاج‌صفی برای کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر با پرسپولیس و سپاهان باشد.

در مورد جلال حسینی قبلا گزارش مفصلی داشتیم و مجموعه اتفاقاتی که برای او رخ می‌دهد، شاید به منزله این باشد که کاپیتان پرسپولیس آخرین فصل حضورش در این باشگاه را پشت سر می‌گذارد. به هر حال قرارداد جلال در پایان لیگ بیستم خاتمه می‌یابد و او در ۴۰ سالگی بازیکن آزاد خواهد شد. روشن نیست که باشگاه و مخصوصا کادرفنی به این راحتی قرارداد جلال را تمدید کنند. او البته هنوز کیفیت خیلی خوبی دارد، اما نیمکت‌نشینی‌های اخیرش «معنادار» است.

از سوی دیگر انتقال احسان حاج‌صفی ۳۳ ساله به آ. ا.ک در پایان فصل هم قطعی به‌نظر می‌رسد و روزی نیست که مطبوعات یونان مطلبی در این مورد نداشته باشند. البته سن و سال احسان طوری است که شاید اگر برود، طبق معمول فرصت بازگشت به سپاهان را پیدا کند، اما هیچ‌چیز قطعی نیست. خلاصه اینکه به مجموع جذابیت‌های این کورس دیوانه‌وار، احتمال وداع یکی از ۲ کاپیتان با جام را هم اضافه کنید. این همه صبر کردیم و حالا باید تا آخر هفته انتظار بکشیم؛ آنگاه خواهیم فهمید بالاخره جلال جام قهرمانی لیگ بیستم را بالای سر می‌برد یا احسان.

کد خبر 616515
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha