بازی پرهیجان تیم‌های ملی والیبال ایران و لهستان در نخستین روز بازی‌های المپیک توکیو با نتیجه نزدیک سه بر دو به سود ملی‌پوشان ایرانی به پایان رسید.

پيروزي تيم ملي واليبال ايران بر لهستان در المپيك توكيو

به گزارش همشهری آنلاین، شاگردان ولادیمیر آلکنو در حالی بازی با لهستان را آغاز کردند که به نظر می‌رسید در دست اول تمرکز لازم را ندارند و این دست سرانجام با نتیجه ۲۵ بر ۱۸ به سود لهستانی‌ها به پایان رسید. دست‌های دوم و سوم را ایران با نتایج مشابه ۲۵ بر ۲۲ برد اما در دست چهارم نوبت لهستان بود که با همین نتیجه یعنی ۲۵ بر ۲۲ رقابت را از ایران ببرد.

در دست سرنوشت‌ساز پنجم بازی از همان ابتدا شانه به شانه پیش رفت و به نظر می‌رسید نتیجه نهایی روی عدد ۱۵ رقم نخورد. در حالی که ایران یک امتیاز پیش بود، بازیکنان لهستان در پی دو اشتباه پیاپی شاگردان آلکنو یک امتیاز عقب افتادند اما جای خالی سعید معروف در امتیاز ۲۱ همه چیز را مساوی کرد. یک دفاع خوب و در ادامه آبشار مهارناشدنی از میلاد عبادی‌پور دو امتیاز پایانی را به سبد ایران ریخت و بازی در دست پنجم ۲۳ بر ۲۱ شد.

عبادی‌پور که با بازی‌های نه‌چندان قوی در لیگ ملت‌ها زیر بار انتقادهای فراوان کارشناسان و مردم ورزش‌دوست بود، در بازی با لهستان یکی از بهترین نمایش‌های خود را ارائه داد و در بزنگاه‌ها به داد تیم ملی والیبال رسید. او با زدن آخرین ضربه به توپ امتیاز ۲۳ را در دست پایانی برای ایران به دست آورد و سند پیروزی در بازی حیثیتی برابر لهستان را امضا کرد.

تصاویر | ایران ماراتن والیبال را از لهستان برد | پاسخ محکم عبادی‌پور به انتقادها

تصاویر | ایران ماراتن والیبال را از لهستان برد | پاسخ محکم عبادی‌پور به انتقادها

تصاویر | ایران ماراتن والیبال را از لهستان برد | پاسخ محکم عبادی‌پور به انتقادها

کد خبر 616436

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha