دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کردستان از صدور قرار بازداشت برای ۶ نفر پیرامون درگیری در بیمارستان کوثر سنندج خبر داد.

دستگیری قاتل

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از میزان، محمد جباری دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کردستان از صدور قرار بازداشت برای ۶ نفر در یک درگیری در بیمارستان کوثر سنندج خبر داد و گفت: تعدادی از اهالی دو روستای اطراف سنندج چهارشنبه گذشته پس از درگیری به دلیل اختلافات ملکی زخمی و به بیمارستان کوثر سنندج منتقل می‌شوند.

وی افزود: طرف مقابل اختلاف، آن‌ها را تعقیب می‌کند و در بیمارستان با اسلحه سرد بار دیگر به آنان حمله‌ور می‌شود که در این درگیری یکی از افراد به شدت مجروح می‌شود و در همان بیمارستان فوت می‌کند.

جباری با اشاره به این که متهمانی که در این حادثه دست داشته‌اند، متواری شده‌اند، گفت: تمام آنها شناسایی شده‌اند و به زودی دستگیر خواهند شد.

وی ادامه داد: یکی از متهمان دستگیر شده که از ضاربان اصلی فرد مقتول است. تحقیقات درباره وقوع این درگیری تا نتیجه نهایی ادامه دارد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز کردستان تأکید کرد: دستگاه قضا در برخورد با کسانی که امنیت و آرامش عمومی جامعه را دچار اخلال کنند، هیچ اغماض و مماشاتی نخواهد داشت.

جباری افزود: مردم استان اطمینان خاطر داشته باشند که مجرمان و متعرضان به امنیت و آرامش عمومی، هیچ راه فراری از دست قانون ندارند و دستگاه قضایی استان بدون هیچ مسامحه‌ای به شدت با آنان برخورد خواهد کرد.
 

کد خبر 616347

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha