سرانجام پس از پیگیری‌ها و برگزاری جلسات مدیران عامل مترو و اتوبوسرانی قرار شد واکسیناسیون رانندگان اتوبوس و کارکنان مترو از هفته آینده آغاز شود.

مترو

به گزارش همشهری‌آنلاین،مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران در این باره گفت: در جلسه‌ای که با مسئولان وزارت بهداشت برگزار کردیم، مقرر شد واکسیناسیون کارکنان متروی تهران از اواخر هفته آینده آغاز شود.

علی عبدالله پور با اشاره به اینکه روز یکشنبه سوم مردادماه جلسه نهایی با مسئولان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای جانمایی و نحوه واکسیناسیون برگزار می‌شود، افزود: بر اساس آخرین تصمیم گیری ها در مرحله اول ۵ هزار واکسن به شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه داده می‌شود.

وی تصریح کرد: در این مرحله، واکسیناسیون از حوزه عملیات و امور ایستگاه‌ها آغاز خواهد شد.

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه گفت: برای انجام واکسیناسیون پایانه جنوب (فتح آباد)، پایانه غرب (صادقیه) یا ایستگاه تهران (صادقیه)، ایستگاه شهید بهشتی و سالن ولایت ساختمان مرکزی شرکت را پیشنهاد داده‌ایم که بعد از بازدید، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تصمیم‌گیری نهایی برای نحوه انجام و محل‌های تأیید شده اعلام خواهد شد.

عبدالله پور خاطرنشان کرد: پیگیری‌های زیادی انجام دادیم امیدواریم در جمع بندی نهایی که روز یکشنبه سوم مرداد ماه برگزار می‌شود تصمیم گیری برای آغاز واکسیناسیون از اواخر هفته آینده بدون تأخیر آغاز شود.

وی در پایان سخنانش گفت: تا کنون از پرسنل این شرکت، هزار و ۸۰۰ نفر مبتلا داشتیم و متأسفانه ۶ نفر از همکاران ما در شرکت بهره برداری متروی تهران بر اثر ابتلا به کرونا فوت کرده‌اند. امیدوارم همکاران مبتلا به کرونا بهبود پیدا کرده و با انجام واکسیناسیون شاهد قطع زنجیره انتقال باشیم.

در همین زمینه محمود ترفع، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه هم از آغاز واکسیناسیون رانندگان اتوبوسرانی از هفته آینده خبرداد و گفت: پیگیری های خیلی زیادی انجام دادیم و خوشبختانه در جلسه ای که دیروز (پنج‌شنبه) داشتیم، مقرر شد، احتمالا اواخر هفته بعد واکسیناسیون رانندگان شرکت واحد اتوبوسرانی آغاز شود.

هفته گذشته واکسیناسیون رانندگان حمل و نقل عمومی شهر کرج علیه ویروس کرونا آغاز شد. این درحالی بود که هنوز هیچ اقدامی برای واکسیناسیون رانندگان اتوبوسرانی، تاکسی و راهبران قطار مترو در شهر ۱۰ میلیون نفری تهران صورت نگرفته بود.

کد خبر 616189

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha